louis-post?
Fra : Jesper Hillerup

Dato : 04-08-03 16:11

jeg har købt stumper ved louis igen, men hvor bliver de af?
hos louis siger de, stumperne er afsendt d. 23/7 men de kan kun følge
dem til "der grenz"
jeg kan desværre ikke huske hvem plejer at levere her i Danmark!
kan i ?
(det er ikke, post danmark, dem har jeg talt med en ½ time idag)

--
Mvh - Jesper Hillerup
CB 500 Four

Fra : Brian Lænø

Dato : 04-08-03 16:22

"Jesper Hillerup" skrev
> [...]
> kan i ?
> (det er ikke, post danmark, dem har jeg talt med en ½ time idag)

De gange jeg har fået varer fra louis, har jeg fået pakken med Post Danmark.
Den tungeste pakke jeg har modtaget var på ca. 19 kg.
Om de skifter forsendelses firma ved end nu større pakker ved jeg ikke.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 04-08-03 16:49

Jeg får altid varer fra Louis med Post Danmark! Uden problemer 3-5 dage
efter bestilling.

mvh

Hans

Fra : Grunnet

Dato : 04-08-03 17:01

Hans L. Baldrian skrev:
> Jeg får altid varer fra Louis med Post Danmark! Uden problemer 3-5
> dage efter bestilling.
>
> mvh
>
> Hans

Her i sommerperioden har jeg (min søn) været ude for det tog halvanden uge
fra bestilling til levering. Postdanmark sagde at det godt kunne tage lidt
længere tid med toldbehandlingen i sommerferieperioden !!.

Efterfølgende har vi dog begge fået leveret varer derfra 3-4 dage efter
bestilling.

Altid levering via Postdanmark.

Hilsen Steen
GL500 SilverWing '84
steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk
http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere, men Intet om MC)

---

Fra : Birger Poulsen

Dato : 06-08-03 21:12

"Grunnet" <steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk> wrote in message
> [...]
> længere tid med toldbehandlingen i sommerferieperioden !!.
>
> Efterfølgende har vi dog begge fået leveret varer derfra 3-4 dage efter

Betaler man told i EU??

Jeg har kun god erfaring med postordre fra Louis, som desuden har relativ
lave forsendelsesomkostninger.
Har lige bestilt et D.I.D. kædekit til min SV'er til 99?

Hilsen Birger
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=141

Fra : Christian Knudsen

Dato : 04-08-03 17:14

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får altid varer fra Louis med Post Danmark! Uden problemer 3-5 dage
> efter bestilling.

Jeg har også altid fået mine pakker fra Louis leveret med Post Danmark. Jeg
har kun fået pakker på under 20 kg, men de kommer altid med Post Danmark.
Jeg arbejder, her om sommeren, på Post Danmark, og de burde være i stand til
at spore pakken, via deres pakkesporingssystem. Har de modtaget pakken, ved
de også hvad der er sket med den. Det er helt sikkert !!!
Er man ikke hjemme når der bliver leveret, bliver der smidt en seddel i
postkassen med info om at der er kommet en pakke, og at den kan hentes på
posthuset iløbet af den næste uge, hvorefter den bliver sendt tilbage til
afsenderen.
Ring og snak med Post Danmark igen. Og snak me Louis, og hør om de har
modtaget en pakke igen.

mvmch
christian, fritidspostbud

Fra : IJ

Dato : 04-08-03 19:39

> [...]
> kan i ?
> (det er ikke, post danmark, dem har jeg talt med en ½ time idag)

Jeg har også lige fået en pakke fra Louis i dag. Blev som sædvanlig
leveret af Post Danmark. Leveringstiden er hver gang ca 3 arbejsdage.

mvh
Ib

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 04-08-03 21:49

"Jesper Hillerup" <jhillerup@xxxesenet.dk> wrote in message
> [...]
> kan i ?
> (det er ikke, post danmark, dem har jeg talt med en ½ time idag)

hmm jeg bestilte en hjelm + diverse dele i sidste uge om mandagen og fik dem
om torsdagen samme uge med postdanmark

-- nu med shoei xr900 damn den er lækker
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 05-08-03 20:06

> (det er ikke, post danmark, dem har jeg talt med en ½ time idag)

Idag talte jeg med en medarb. hos louis, de prøver en eftersøgning i
snolderland!
post danmark har også sat gang i en søgning!
så, er der jo, bare tilbage at krydse fingerne, og håbe det lykkeds :-|
jesper
cb500four