Gode Kawa links?
Fra : Morten Krauw

Dato : 04-08-03 12:08

Hejsa
Jeg har efterhånden ledt en del men desværre uden held. Jeg ville gerne
finde nogle gode Kawasaki hjemmesider (danske og udenlandske) hvis der altså
findes sådan nogen. Især er jeg interesseret i ZX-6R modellen, men alt
Kawasaki kan bruges......
Hvem ligger inde med de gode links?

På forhånd tak!

Med Venlig Hilsen
Morten Krauw

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 04-08-03 12:07

http://www.kawasaki-mc.dk/Kawasaki/Kawa2003/ZX6R_2003/ZX6R_2003_billeder.htm

Fra : Morten Krauw

Dato : 04-08-03 12:11

Tak Henrik. Jeg kender dog godt den danske Kawa side og disse billeder har
jeg set før. Jeg vil meget gerne have noget information om hvad forskellene
er på de forskellige modeller, hvilke styling muligheder man har, erfaringer
med Kawa maskinerne etc.....

Man tak alligevel!

Med Venlig Hilsen
Morten Krauw

Fra : Megas

Dato : 04-08-03 12:33

Morten Krauw wrote:
> [...]
> hvis der altså findes sådan nogen. Især er jeg interesseret i ZX-6R
> modellen, men alt Kawasaki kan bruges......

http://www.muzzys.com/index.shtml kan gi´dig en slem "savler" hvis du er til
de store Kawasakier
Der er vist desværre ikke noget til ZX6, men du skrev jo at alt Kawasaki kan
bruges

http://www.motospeed.se/fs.asp har også en del spændende ting & sager, prøv
fx. at klikke på chassidelar på deres side

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 04-08-03 11:32

> Hvem ligger inde med de gode links?
den her er ihvertifald ret god http://www.buykawasaki.com
og ellers bare søg på zx6r på Google.
Der er rigtig mange gode links.
Mvh
Rasmus ZX9R-C (til salg)

Fra : Morten Krauw

Dato : 04-08-03 12:48

Hej Rasmus
Jeg kender godt Kawasakis eget site men det står da ikke så meget gør der?
Eller kan jeg ikke finde det måske....Det jeg er interesseret i er
forskellene på de forskellige årgange blandt andet...

Jeg har også prøvet Google med mange søgninger, men har ikke rigtigt fundet
noget jeg kunne bruge syntes jeg..

Med Venlig Hilsen
Morten Krauw

Fra : Ninja Rider

Dato : 04-08-03 15:31

Hejsa

Morten Krauw wrote:

> Hvem ligger inde med de gode links?

Du kan kikke på:
http://www.ZX-6R.dk
http://www.ZX-6R.com
http://www.zx9r.dk
http://zx6r.com/
http://zx6r.com/board/ (rigtig god!)
http://zx6r.fanclub.ms/ (rigtig god!)

og sådan kunne jeg blive ved. Er det bare billeder du er ude efter så
kik på min side: http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Mvh Emil
p.s. Du kan bare spørge hvis der er noget du ikke finder svar på, men
det er der nebbe, hvis du forstår Engelsk!
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Morten Krauw

Dato : 05-08-03 08:18

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark> skrev i en meddelelse
> Du kan kikke på:
> http://www.ZX-6R.dk
> http://www.ZX-6R.com
> http://www.zx9r.dk
> http://zx6r.com/
> http://zx6r.com/board/ (rigtig god!)
> http://zx6r.fanclub.ms/ (rigtig god!)

Der var alle de gode - jeg har bookmarked dem alle og kigger nærmere på dem.
Tusind tak!!!

Med Venlig Hilsen
Morten Krauw

Fra : Asger Steffensen

Dato : 04-08-03 19:33

"Morten Krauw" <krauw@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
altså
> findes sådan nogen. Især er jeg interesseret i ZX-6R modellen, men alt

www.zx10.de

Asger
ZX-10