Opfølgning på installation af SW MoTech ra~
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-08-03 11:20

Hrmf.

Nu har jeg så fået kørt lidt med mit MoTech rack og fået lidt erfaringer
indenfor jakken som jeg vil dele med jer.

Til trods for at MoTech racket sådan set er diskret og nydeligt så må jeg
konkludere at det er alt for ustabilt. Faktisk er det så ustabilt at det på
et tidspunkt har banket en af låseboltene ned i lakken >

Kæresten melder desuden om forringet køreglæde pga. den ringe stabilitet -
så MoTech racket duér ikke!

Tilgengæld lige fundet ud af at Givi (endelig) har lavet et nyt rack, der
passer bedre på Kilofazeren (desværre ikke pt. til 600eren)! Aagesen havde
ikke en pris på det endnu fordi det var så nyt - faktisk vidste de slet ikke
at det eksisterede, så de er sat på sagen.

Jeg har smidt et par billeder (fundet på et amerikansk website) af det nye
Givi her:

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=271

Jeg har kun en ting at sige - "way to go, Givi!".

--
Tony
Kilofazer (nu med selvforskyldt lakskade... argh!)

Fra : GRISEN

Dato : 04-08-03 17:25

On Mon, 4 Aug 2003 12:20:17 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

> Faktisk er det så ustabilt at det på et tidspunkt har banket en af låseboltene ned i lakken >

Supersurt.... IMO er MoTech'en meget pænere end Givi'en, men det hjælper jo ikke, hvis MoTech'en ødelægger MC'en.

*
Jan

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-08-03 19:39

Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:
> Hrmf.

[snip]

> Jeg har kun en ting at sige - "way to go, Givi!".

Sådan noget abe%&¤#&!!
Pisseærgerligt, nu havde man lige gået og set frem til en klarmelding fra
dig, og så duer det bare ikke, øvøv.

En monorack har jeg selv lavet på fzs600eren, ved at montere en
givi-topplade på den originale bagagebærer, det ser ordentligt ud. Men der
eksisterer altså stadig ikke et rimeligt alternativ til Wingracken - godt
nok er der jo den spinkle rack også, men det ser sgi da lisså noller ud.
Noget der kan pilles af og på, kvikt og pænt venter vi på!!

Tak for din melding, nogen af os slipper da for den dårlige oplevelse. Vil
det sige at du allerede har investeret i en monorack fra Givi, mens du
venter på "endlösung" ?

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-08-03 20:47

Arne Lorenzen wrote:

> Sådan noget abe%&¤#&!!

Lige mine ord!

> Pisseærgerligt, nu havde man lige gået og set frem til en klarmelding
> fra dig, og så duer det bare ikke, øvøv.

Ja det er jeg ked af - men nu synes jeg lige at jeg ville melde det tilbage.
MoTech racket er sikkert ok til bare bagage men ikke når der skal sidde
nogen op ad kassen på den.

> [...]
> Wingracken - godt nok er der jo den spinkle rack også, men det ser
> sgi da lisså noller ud. Noget der kan pilles af og på, kvikt og pænt

Helt sikkert. Det "Wingrack" der findes til Fazeren kan modificeres så det
kan påsættes på 10-15 minutter, men det involverer en del metalarbejde :-|

> Tak for din melding, nogen af os slipper da for den dårlige
> oplevelse. Vil det sige at du allerede har investeret i en monorack
> fra Givi, mens du venter på "endlösung" ?

Ikke endnu - jeg skal lige have solgt Motech'en først. Sjovt nok koster
Givi'en næsten halvdelen af Motech'en...

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Armand

Dato : 04-08-03 23:38

Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en

> [...]

> --
> Tony
> Kilofazer (nu med selvforskyldt lakskade... argh!)

Helt korrekt: "denne gang med......." !!
(surt show!)

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-08-03 00:16

Armand wrote:

> Helt korrekt: "denne gang med......." !!
> (surt show!)

Ja det er godt nok røv. MoTech får en ubehagelig mail fra mig - det er helt
sikkert.

--
Tony
Fazer 1000