En sur mand og godt træf
Fra : Per Emborg

Dato : 03-08-03 19:47

Tak til Galten MC for et fint træf

Og så var der lige ham der fik testet sin Black Bird med Power commander og
Fuld Akrapovic til 112,5 hk

Hævnen var sød

Se billederne på binaer motor

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 03-08-03 19:56

Per Emborg wrote:
> Tak til Galten MC for et fint træf
>
> Og så var der lige ham der fik testet sin Black Bird med Power
> commander og Fuld Akrapovic til 112,5 hk
>
> Hævnen var sød
>
> Se billederne på binaer motor

Kom du så bagpå derop ???

Hvad smed Hans' BB så på baghjulet ??? 150 HK ???

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Per Emborg

Dato : 03-08-03 19:57

Som der står 112,5 HK :))))

Men det var efter aftale uden Hans viste det

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 03-08-03 20:01

Per Emborg wrote:
> Som der står 112,5 HK :))))
>
> Men det var efter aftale uden Hans viste det

Det er jeg godt klar over, men fik han ikke en "ægte" måling ???

Peter

Fra : J.C.Kløve

Dato : 03-08-03 23:38

I tråden: bgjluk$flq$1@sunsite.dk,
Skrev Per Emborg :
> Som der står 112,5 HK :))))
>
> Men det var efter aftale uden Hans viste det

[snip]
Det var dælme go værkstedshumor.. *rofl*

--
Dun@nt
XJ600 51J - der kan erhverves når sæsonnen er slut. . .

Fra : Megas

Dato : 03-08-03 23:47

> [snip]
> Det var dælme go værkstedshumor.. *rofl*

Hahahah :D Ja, prøv lige at forestille en selv i dén situation.. Min kæbe
ville skovle græs *lol*

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Ninja Rider

Dato : 05-08-03 00:16

Hejsa

Megas wrote:
> Hahahah :D Ja, prøv lige at forestille en selv i dén situation.. Min kæbe
> ville skovle græs *lol*

Forståeligt. Min lille frø, har tæt på lige så mange HK!

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-08-03 19:58

> Og så var der lige ham der fik testet sin Black Bird med Power commander
og
> Fuld Akrapovic til 112,5 hk

hmmm tal lige om nedgradering der

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-08-03 20:07

Det var for sjovt

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Janner

Dato : 03-08-03 20:45

> Og så var der lige ham der fik testet sin Black Bird med Power commander
og
> Fuld Akrapovic til 112,5 hk

Måske har han fået den trimmet ved Motorgaarden ................
heeeeeeeeeeeeeh nåh nej så kunne den jo nok ikke engang have startet *GG*

Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk

Fra : Mads Stetter

Dato : 03-08-03 21:10

Janner wrote:

> Måske har han fået den trimmet ved Motorgaarden ................
> heeeeeeeeeeeeeh nåh nej så kunne den jo nok ikke engang have startet
> [...]

He he... Motorgården fusionerer nok snart med Gøl Pølser lige ved siden af!

MVH Mads Stetter