Sol over Truust
Fra : Orla Pedersen

Dato : 03-08-03 17:26

Der var noget for alle øjne, men perlen må vist være den "round case" Duc
der stod i original bemaling. Sjældent syn i Danmark.

Ellers et hyggeligt "lille" møde

mvh
Orla

Fra : J.C.Kløve

Dato : 03-08-03 18:42

I tråden: 3f2d3b64$0$76147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Skrev Orla Pedersen :
> Der var noget for alle øjne, men perlen må vist være den "round
> case" Duc der stod i original bemaling. Sjældent syn i Danmark.

> [...]

Hmmm
Ja Duc'en var liflig for øjet
Jeg var der ved 14.30 tiden, der var der da et par MC'er, de fleste
ejere så ud til at være faldet i hak med dem de var kommet sammen med,
så der var ikke så meget snak for en "Lonesome rider" som mig - til
gengæld var maden forrygende i Hornslet v. Rosenholm - som jeg valgte
at køre forbi på vej hjem - det blev alligevel til en 250 km på
tælleren i dag - hovvedsageligt ad små snoede veje
--
Dun@nt
XJ600 51J - der kan erhverves når sæsonnen er slut. . .

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 03-08-03 18:54

J.C.Kløve wrote:
> [...]
> at køre forbi på vej hjem - det blev alligevel til en 250 km på
> tælleren i dag - hovvedsageligt ad små snoede veje

Hejsa, ja det var en hyggelig eftermiddag.
Jeg tænkte også lidt over det der med at man tit kommer til at sidde og
snakke med dem man kommer med. Dog kan man jo bare "blande" sig - men
det er jo lidt svært i praksis. Du skal i hverttilfælde være velkommen
ovre ved raptorerne en anden gang.

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : J.C.Kløve

Dato : 03-08-03 18:59

I tråden: bgji77$16q4$1@news.cybercity.dk,
Skrev Kenneth Egholm :
> J.C.Kløve wrote:
[Zax]

> Du skal i
> hverttilfælde være velkommen ovre ved raptorerne en anden gang.

Det var et godt te'bu - det vil jeg givet benytte mig af næste gang

//En gang er ingen gang - to gange er en vane - tre gange er en
tradition//

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-08-03 19:22

"det vil jeg givet benytte mig af næste gang"

Lyder godt. Og næste gang kommer jeg på min egen MC

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-08-03 19:23

Var du også derude. Jeg ville ellers godt lige have hilst på. Det må jeg
gøre næste gang.