Aflysning af 40-års føsda' med ræs :-(
Fra : dots

Dato : 02-08-03 18:17

Jeg er desværre nødt til at aflyse det planlagte arrangement d. 22.-24.
august.

Vi afholdt et særdeles vellykket knallerttræf i juni måned for rmx.dk og et
par af genboerne har været Temmelig Trælse lige siden !!! Jeg er "ret"
gnaven over situationen, som stadig bliver mere og mere absurd, og dog lidt
bekymret for, at den kunne udvikle sig _ganske kraftigt_ efter et solidt
Føsda's Ræs...
Så derfor - for et trods alt rimeligt - naboskabs skyld, må jeg aflyse
festen.

- dots -
Honda CRM125 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-08-03 23:15

dots wrote:

> Jeg er desværre nødt til at aflyse det planlagte arrangement d.
> 22.-24. august.

Æv det var ellers ærgerligt. Havde glædet mig til at komme forbi og se jer
andre fræse rundt på jeres offroadere

Men i øvrigt god fødselsdag

Hilsner,

Tony