Til Projekt freaks
Fra : Jakob D

Dato : 01-08-03 20:22

Ja, manden er jo vanvittig, se link:
http://users.hunterlink.net.au/~ddped/rrv2.htm

Mvh Jakob D
www.supermotard.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-08-03 20:42

Jakob D wrote:
> Ja, manden er jo vanvittig, se link:
> http://users.hunterlink.net.au/~ddped/rrv2.htm

Ah, endelig, jeg ledte efter noget om præcis den maskine for nogen
tid siden..

Der var engang en artikel om den i motorcyklen, svjh..

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Tommy Fer

Dato : 01-08-03 20:50

"Jakob D" <dsl37505@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, manden er jo vanvittig, se link:
> http://users.hunterlink.net.au/~ddped/rrv2.htm

ARG!!! forestil dig en finger imellem et tandrems hjul og tandremmen... AVS!

Det var det første der slog mig!

mvh Tommy Fer

Fra : Pwh

Dato : 01-08-03 20:36

Tommy Fer wrote:
> "Jakob D" <dsl37505@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>>

> ARG!!! forestil dig en finger imellem et tandrems hjul og
> [...]

Det første der slog mig, var at den fandeme må lyde brutalt ;)

/Jens

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-08-03 22:59

Pwh wrote:
> Det første der slog mig, var at den fandeme må lyde brutalt ;)

Det kan iøvrigt godt være den kan lave om på fordommen om V2 og
bundtræk... den dér kan jeg nemlig godt forestille mig trækker godt
nok fra bunden.

// Hans
--
Support the Demo Scene: http://se2k.dk
Scene Event 2003 - Dude you're getting a demo

Fra : Bjørn S

Dato : 01-08-03 23:26

"Hans Joergensen" skrev
> Det kan iøvrigt godt være den kan lave om på fordommen om V2 og
> bundtræk... den dér kan jeg nemlig godt forestille mig trækker godt
> nok fra bunden.
Det behøver man da ikke 5 liter for at opnå ? Det er da også tale om
gearing, og hvor man vælger at legge momentet...
Jeg er ikke blind for den overdrevne V2 - bundtræk power....myte, men min
NTV trækker rent fra 2000 o/min og ~40 km/t i 5 gear...til gengæld er der
ikke meget at hænte i toppen, min Duc kan også gå langt ned med de orginale
udstødninger på, med buldrerør skal den over 3500 for at trives, det
tillægger jeg ligså meget blandingsforhold... til gengæld har den en top på
7000 omdrejninger, hvis man taler om hk, momentet topper ved 6000 o/min !
Der er vel tale om at lægge kræfterne hvor man behøver dem i forhold til
cykel og brug, hvilket man har rige anledninger til i vore dage.

Back to topic ; Nogle venner så en gang en V8 bygget ind i en MC til et
dragrace, tror det var på Gardermoen/Norge , desværre la den sig ned ved
gaspågivning :-/

--
/Bjørn

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 12-08-03 23:19

Tommy Fer wrote:
> "Jakob D" <dsl37505@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>>

> ARG!!! forestil dig en finger imellem et tandrems hjul og
> [...]

Værre ting kan tænkes: Husk derfor at stoppe motoren inden du lader dit vand

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
Pga. SPAM benyt nedenstående email:
bmw (snabela) poet (punktum) dk