off-road
Fra : Tiljevang-Nielsen

Dato : 31-07-03 21:44

Overvejer kraftigt at tage til Tyskland og hente en Kawasaki KLR 650 Årg.
1989. Har fundet en som ser mægtig pæn ud til en pris af ca. 10.000 dk.
kroner. Er der noget særligt jeg skal se efter på denne model? Jeg har kørt
cross i mange år (Jeg er 37) Og jeg har også været den heldige ejer af
følgende gademc´s gennem tiden: Honda cd 550 F årg. 1977. Honda cb 900 årg.
1985. Og jeg syntes ikke rigtigt jeg er til gaderæs Jeg er mere til at
"crouse" lidt rundt og så måske lige tage den et smut ud over
grusvejen/marken.......

M.v.h.

FalckManden
4640 Fakse

Fra : Nicolaj C.

Dato : 31-07-03 23:23

jep og den er at få fra ny i dk til kr. 75000,-
http://makeashorterlink.com/?N25232475

Fra : dots

Dato : 01-08-03 14:28

"Tiljevang-Nielsen" <tiljevang-nielsen@fakse.dk> skrev i en meddelelse
Jeg er mere til at
> "crouse" lidt rundt og så måske lige tage den et smut ud over
> grusvejen/marken.......

Skal du så ikke et smut med til Sverige, næste gang vi tager derover for at
lege ? De har alt hvad man kan ønske sig, alm mark/grusveje, endurospor,
cross og off-road over det hele

dots

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-08-03 21:36

> [...]
> 1985. Og jeg syntes ikke rigtigt jeg er til gaderæs Jeg er mere til at
> "crouse" lidt rundt og så måske lige tage den et smut ud over

Vær opmærksom på at KLR650 har en meget tung motor med vandkøling, og en
lidt pudsig vægtfordeling. Den er helt utrolig næsetung. Hvis du forventer
noget der styrer lidt som dine motocross racere, bliver du muligvis slemt
skuffet. Når det er sagt, så er det en rigtig godt og slidstærk motorcykel,
og klart den bedste grusvejs-cruiser jeg nogensinde har prøvet (og jeg har
prøvet en del i den kategori!). Meget komfortabel og pålidelig.

Rittig