Stjålet nummerplade :-(
Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 31-07-03 20:35

Hej NG

Jeg fik stjålet min nummerplade: DM11837 i dag fra Kalvebodbrygge, så hvis i
ser den ude på vejen såeh... Sig han skylder mig 590 kr. til min nye plade

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 31-07-03 21:23

> Hej NG
> Jeg fik stjålet min nummerplade: DM11837 i dag fra Kalvebodbrygge, så
> hvis i ser den ude på vejen såeh... Sig han skylder mig 590 kr. til
> min nye plade
--------------
Hovsa...
Skynd dig hellere at køre en runde hvor du sidst har været...
-Kunne jo være at du bare har tabt den.. : /

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 01-08-03 05:56

Oliver Bruchhaus wrote:
> --------------
> Hovsa...
> Skynd dig hellere at køre en runde hvor du sidst har været...
> -Kunne jo være at du bare har tabt den.. : /

Skruer og bolte lå på jorden da jeg kom ud fra arbejde, den holdt lige ude
foran kantinen??? Det er bare provokerende!

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 01-08-03 11:47

> Skruer og bolte lå på jorden da jeg kom ud fra arbejde, den holdt
> lige ude foran kantinen??? Det er bare provokerende!
Okay....
Der er en der skal have røvfuld!

Tror ikke at der er mange chancer for at se den køre rundt her i kolding,
men jeg husker på den og holder øje...

Fra : Ninja Rider

Dato : 31-07-03 21:29

Hejsa

Rune (Bandit600R) wrote:
> Jeg fik stjålet min nummerplade:

Nej, nej nej.... Det er det samme problem som min kamy oplevede i kbh,
med han's bil. Det viste sig at den(de) ikke var stjålet, men det var
fordi at han ik lige havde fået betalt vægtafgift, så det var politiet
der havde taget dem!

Har du betalt vægtafgift og lign?

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 01-08-03 05:57

Ninja Rider wrote:
> [...]
> med han's bil. Det viste sig at den(de) ikke var stjålet, men det var
> fordi at han ik lige havde fået betalt vægtafgift, så det var politiet

Jeps jeg har betalt diverse, de havde nok også brokket sig nede på
motorkontoret hvor jeg fik en ny hvis det havde været tilfældet hmmm
"fik" jeg skulle self. betale 590 for den...

Fra : Bjørn S

Dato : 01-08-03 08:19

"Rune (Bandit600R)" skrev

> Jeps jeg har betalt diverse, de havde nok også brokket sig nede på
> motorkontoret hvor jeg fik en ny hvis det havde været tilfældet hmmm
> "fik" jeg skulle self. betale 590 for den...

Af ren uvidenhed , så regner jeg da med man også får et nyt nummer, ikke ?
I alle tilfælder surt sjov, men trods alt "billigere" end at det var hele
cykelen de randt med

Har en bekendt som blev "forfulgt" og stoppet af politi ca. samme sted for
en uge siden.... hvad nu, har da ikke kørt for stærkt ?
Forklaringen var at cykelen var meldt stjålet tidligere på året (kom også
til rette igen), men at anmeldelsen ikke var korrekt annuleret da den blev
fundet igen.
M.a.o. man kan tydeligvis komme langt på en "stjålet" plade :-/

--
/Bjørn

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 01-08-03 12:07

Bjørn S wrote:
> "Rune (Bandit600R)" skrev

> Af ren uvidenhed , så regner jeg da med man også får et nyt nummer,
> ikke ?

Jo, jeg fik et nyt nummer, det tager tre uger hvis man skal have det samme
nummer igen, det var der en fra motorkontoret der prøvede at bilde mig ind,
jeg skulle, da jeg ringede til dem, da det lige var sket. Det lød helt
vildt??? Jeg skulle have en nummerplade med samme nummer som den jeg lige
havde fået stjålet? så skulle jeg have en lille sedel som bevis på at den
anden var stjålet til når jeg blev stoppet af politiet Jeg er glad for
at hun var helt forkert på den De tre næste uger uden mc, ville ikke
lige frem være "top nice"

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 31-07-03 23:24

Rune \\(Bandit600R\\) <rrREMOVETHIS@os.dk> skrev:
>Hej NG
>
>Jeg fik stjålet min nummerplade:
>DM11837 i dag fra Kalvebodbrygge, så hvis i
>ser den ude på vejen såeh... Sig han
>skylder mig 590 kr. til min nye plade

Surt :o/
Men det er sgu da altid noget at idioten kun
stjal nr.pladen, og ikke hele cyklen!

Mvh. Kim(Bandit600)
http://www.thormc.dk

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 01-08-03 05:58

Kim Lundgaard (slet UV06E) wrote:

> Surt :o/
> Men det er sgu da altid noget at idioten kun
> stjal nr.pladen, og ikke hele cyklen!
>
> Mvh. Kim(Bandit600)
> http://www.thormc.dk
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=24

Jo tak det er jeg også lykkelig for

Fra : mcisten

Dato : 01-08-03 07:54

Sker åbenbart ret tit i kbh.

Hvad mon de bruger pladerne til ?

Til at smide på hd'er der er købt uden afgift ?

Til brug ved røveri ?

Til ????

Mvh Mvisten

Fra : KeLMeK

Dato : 01-08-03 09:06

"mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> wrote in message
> Sker åbenbart ret tit i kbh.
>
> Hvad mon de bruger pladerne til ?

De stjæler måske en cykel ved forhandler/importør og skal bruge nogle plader
for at køre den ud af landet. Eller også er det bare for at 'sminke' en
stjålet cykel, så den ikke vækker opsigt på vej til polen!

Mvh
Jakob

Fra : Brian

Dato : 01-08-03 09:18

> [...]
> for at køre den ud af landet. Eller også er det bare for at 'sminke' en
> stjålet cykel, så den ikke vækker opsigt på vej til polen!

Måske bruger de den som ølbakker, eller en slags kortspil... Måske bruger de
dem til at bygge et lille hus, eller anlægge en have? Man ved aldrig med
tyveknægte... de tænker så underligt..

Brian

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 01-08-03 12:00

Brian wrote:

> [...]
> bruger de dem til at bygge et lille hus, eller anlægge en have? Man
> ved aldrig med tyveknægte... de tænker så underligt..

Jeg tror det er til at bygge et lille hus

Fra : Megas

Dato : 01-08-03 12:10

> Jeg tror det er til at bygge et lille hus

Hælder mere til ideen om ølbakker

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 01-08-03 16:20

"Megas" >

> Hælder mere til ideen om ølbakker

Eller eksporterer dem til lande hvor bigami(flerkoneri, aner ikke hvordan
det staves) er tilladt. En nummerplade på konerne så kan man kende dem.

Tobias

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-08-03 17:21

Tobias Møller Larsen wrote:

> Eller eksporterer dem til lande hvor bigami(flerkoneri, aner ikke
> hvordan det staves) er tilladt. En nummerplade på konerne så kan man
> kende dem.

Puha det kan nemt blive dyrt i vægtafgift... Endnu en god grund til at sende
konen på slankekur

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 01-08-03 16:32

> Til at smide på hd'er der er købt uden afgift ?

Ja!

Tyven har sikkert en MC af samme type, uden afgift, så nu kører der to MCer
rundt med samme nummerplade.

Mvh
Jesper

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 02-08-03 23:52

Jesper Pedersen wrote:

> Ja!
>
> Tyven har sikkert en MC af samme type, uden afgift, så nu kører der
> to MCer rundt med samme nummerplade.
>
> Mvh
> Jesper

Nej nej jeg fik et nyt nummer Tænk hvis min stjålne plade blev brugt til
et bank røveri...

Fra : Megas

Dato : 03-08-03 13:02

Rune (Bandit600R) wrote:

> Nej nej jeg fik et nyt nummer Tænk hvis min stjålne plade blev
> brugt til et bank røveri...

Yep, kan lige se det for mig.. "Hænderne op eller jeg kyler den hér i
hovedet på jer" :D

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 03-08-03 22:03

Megas wrote:

> Yep, kan lige se det for mig.. "Hænderne op eller jeg kyler den hér i
> hovedet på jer" :D

DAMN!