Oprettelse af MC-parkeringsplads
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-07-03 13:35

Hej alle,

En lille succes-historie herfra. For 14 dage siden skrev jeg til Vej&Park
her i København med en ansøgning om oprettelse af en MC-parkeringsplads i
nærheden af hvor jeg bor. I dag har jeg netop fået svar fra Vej&Park, der
skriver at de har kigget på forholdene i min og de omkringliggende gader og
finder det rimeligt at der bliver oprettet en MC-parkering. Hurray!

Dog ville de ikke - som jeg ellers havde foreslået - afskærme
parkeringspladsen med afskræmningsbøjler af "færdselssikkerhedsmæssige
årsager" da de ikke opsætter faste spærringer på vejareal i København. Det
havde ellers været perfekt - fordi det dels ville betyde at bilerne ikke
"ved en fejltagelse" kommer til at parkere på MC-pladsen og dels at vi havde
mulighed for at låse MCerne fast til noget... Nu er spørgsmålet så bare om
de vil acceptere at jeg monterer et anker i asfalten til yderligere sikring
af motorcyklen... ? Hvem kender til løsninger på området?

Sommerhilsner herfra!

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Mads Stetter

Dato : 31-07-03 13:51

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
>
>Nu er spørgsmålet så bare om de vil acceptere at jeg
> monterer et anker i asfalten til yderligere sikring af motorcyklen...

Gå ind på www.mandp.co.uk der har de en del! (Security - Garage Security, og
så kan du se det i højre side!)

MVH Mads Stetter

Fra : Brian

Dato : 31-07-03 13:53

Nu er spørgsmålet så bare om
> de vil acceptere at jeg monterer et anker i asfalten til yderligere
sikring
> af motorcyklen... ? Hvem kender til løsninger på området?

Du skal have fat i Anker Jørgensen: Han arbejder hårdt for sådanne ting ;)
(ved den er plat, men kunne ikke lade være)

Brian og Honda-Pigen.
(Som er at finde i Odense, ved skovsøen i aften)

Fra : Oros

Dato : 31-07-03 22:58

Tony Lorentzen wrote:
> Nu er spørgsmålet så bare om de vil acceptere at jeg
> monterer et anker i asfalten til yderligere sikring af motorcyklen...
> ? Hvem kender til løsninger på området?

Fastlåse Fazer 1000, de bliver da bare ædt på stedet så, men man kan jo så
krydse fingre for at gerningsmanden er alene og går derfra med en gevaldig
mavepine

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe. men med spritnye dæk og kædekit,
rooaarrr...

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-08-03 00:13

Oros wrote:

> Fastlåse Fazer 1000, de bliver da bare ædt på stedet så, men man kan
> jo så krydse fingre for at gerningsmanden er alene og går derfra med
> en gevaldig mavepine

I det her vejr smelter de sgu nok først

--
Tony