malerklemmen
Fra : stefan

Dato : 31-07-03 12:02

Er der nogen der regner med at køre sammen til malerklemmen nu på Søndag?

Stefan
RF600R

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 31-07-03 12:04

Ja jeg regner med at komme ved 13 tiden

--
Hilsen
Jørgen Sørensen

HYUNDAI 2 GOOD 4 YOU

Suzuki GT 500 1976 blue smoker

Suzuki GSX 400 1982

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=316

hjemmeside :http://home20.inet.tele.dk/drejer/index.htm

Fra : Dak

Dato : 31-07-03 13:28

> Er der nogen der regner med at køre sammen til malerklemmen nu på Søndag?
>
> Stefan
> RF600R

Ja hvis jeg lige kan nå at få min forbremse repareret. den spytter
bremsevæske ud og hvad jeg har hørt så er det ikke en god ting.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-07-03 13:43

stefan wrote:

> Er der nogen der regner med at køre sammen til malerklemmen nu på
> Søndag?

Tjaeh vi er nogle stykker der plejer at køre i samlet flok derned her fra
København. Vi kører som regel fra Shell tanken på Frederikssundsvej.

Se her:
http://www.krak.dk/scripts/kort/krakdk_kortvisning.asp?FORENING=&virk=&KNR=1140245&KK=1039531063&ikonklik=kort_ikon_info

Skal vi køre kl. 11.30?

Hilsner,

Tony
FZS1000

Fra : stefan

Dato : 31-07-03 14:32

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Tjaeh vi er nogle stykker der plejer at køre i samlet flok derned her fra
> København. Vi kører som regel fra Shell tanken på Frederikssundsvej.

Lyder som en god ide. Jeg er med.
Men det er da den shell der ligger på frederikssundsvej 174 ik?
Da jeg åbnede linket kom jeg et andet sted hen...
Bare for at være sikker, og jeg ikke står mutters alene og venter på jer.
:)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-07-03 15:58

stefan wrote:

> Men det er da den shell der ligger på frederikssundsvej 174 ik?
> Da jeg åbnede linket kom jeg et andet sted hen...
> Bare for at være sikker, og jeg ikke står mutters alene og venter på
> jer. :)

Nej. Det er denne her:

Shell Service A/S
Frederiksborgvej 53