Airoh hjelme.... Nogen der vil dele af der~
Fra : Steffler@Home

Dato : 30-07-03 15:47

Som subjektet antyder... Nogen der har / bruger
Airoh hjelm(e)...

Da de er fremstillet i EU må det jo alt andet lige
være billigere da der ikke er told og moms og afgifter
på, på samme måde som noget der er fremstillet i
staterne eller Japan....

/S

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 30-07-03 20:31

Steffler@Home wrote:
> [...]
> være billigere da der ikke er told og moms og afgifter
> på, på samme måde som noget der er fremstillet i

Den sidder rigtig godt på mit hoved
Arj. Den er god til prisen, hage remmen er til den korte side, den skulle
spændes helt ud for a passe mig, men jeg gik også fra large til medium fordi
den havde mit hoved's pasform Med hensyn til vindstøj er den også ok.
Der skal meget til før den dugger.
Jeg er meget glad for min Airoh Warrior hjelm...
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=9
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Hekto

Dato : 30-07-03 22:37

In article <3f281ce3$0$76124$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Rune
\(Bandit600R\)" <rrREMOVETHIS@os.dk> says...

> [...]
> Der skal meget til før den dugger.
> Jeg er meget glad for min Airoh Warrior hjelm...

Ditto! .... bare orange!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Maria & Anders

Dato : 31-07-03 13:57

"Steffler@Home" <steffen.hansen@SPAMFILTEREDdba.dk> wrote in message
> [...]
> være billigere da der ikke er told og moms og afgifter
> på, på samme måde som noget der er fremstillet i

Jeg havde en Airoh hjelm for et par år siden. Jeg kan ikke huske typen, men
det var samme princip som pansernes, altså en hvor man kan vippe kæbepartiet
op. Hjelmen var god og sad godt, det var jo derfor jeg købte den. Men når
man har haft den i et års tid bliver hængslerne til kæbestykket så slidte at
det skvatter fra hinanden., til sidt kunne man faktisk rykke hele kæbe
stykket af ved et lille ryk. Og så ved jeg sgu ikke lige hvor god den er at
stå på snotten med. Og hjelmen var egentlig dyr nok. Tror jeg gav lidt over
2000 for den.

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)