Tågesnak
Fra : Orla Pedersen

Dato : 30-07-03 12:24

Damn.. Ole var i dårligt lune idag. Mit oprindelige spørgsmål druknede i en
religiøs olietåge snak, så jeg måtte gå med uforrettet sag

Jan og i andre derinde, hold Ole ude af butikken når han er i det lune, det
skader jeres omdømme og det er i realiteten synd.

mvh
Orla

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 30-07-03 12:30

> [...]
det
> skader jeres omdømme og det er i realiteten synd.

Det har jeg også prøvet engang, jeg skulle købe et oliefilter til min gamle
Honda. Efter 45 minutters oliesmagning var vi blevet så mærkelige i hovedet,
at jeg endte med at købe 2 dækvarmere til forhjulet og 1½ liter
kaburatorsprit. Nøøøj hvor det var en sjov tur hjem...

Fra : Jan Meyer

Dato : 30-07-03 16:36

> [...]
det
> skader jeres omdømme og det er i realiteten synd.

Hej Orla

Hvad var dit spørgsmål??

Mvh. Jan (der holder ferie)

Fra : Morten dahl

Dato : 02-08-03 17:32

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> skader jeres omdømme og det er i realiteten synd.

Kan man gå ud fra at oprindelsen var tiltænkt som personlig mail?

-
Morten Dahl
- Mester i tågesnak..

Fra : Orla Pedersen

Dato : 03-08-03 12:37

Morten dahl skrev i meddelelsen
<3f2be774$0$48897$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

>"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
>Kan man gå ud fra at oprindelsen var tiltænkt som personlig mail?

Det var _ikke_ en personlig mail, det var et forsøg på at komme i kontakt
med de "rigtige" mennesker, og det lykkedes.

mvh
Orla