Træf i Kolding????
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 30-07-03 10:48

Nogen der er med på den på fredag??

Der er det sedvanelige Brian træf i byen hvor jeg også plejer at holde til.
Men det kunne jo være lidt mere ved hvis der kom lidt flere på nogle
ordentlige maskiner...
Det plejer at starte ved 8 tiden på shell vejlevej...

Nogen der er klar???

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Freddy Lang

Dato : 30-07-03 23:36

Oliver Bruchhaus wrote:
> [...]
> flere på nogle ordentlige maskiner...
> Det plejer at starte ved 8 tiden på shell vejlevej...

Jeg kunne måske være interesseret.... hvis da en SV kan tælles med under
begrebet "ordentlige maskiner"...??!?

Freddy
S FAU - Schwarz, nicht blau.... (sorry Niels, jeg kunne ikke lige lade
være....)

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 31-07-03 00:15

> [...]
> under begrebet "ordentlige maskiner"...??!?
> Freddy
> S FAU - Schwarz, nicht blau.... (sorry Niels, jeg kunne ikke lige
-------------------
Sfølig'...

Kan det ikke også passe at det var dig der kørte forbi en del gange her til
aften???
Hvis du er fra byen kunne du jo evt. kigge forbi imorgen også.
Der er vi nok et par stykker igen!

Fra : Freddy Lang

Dato : 31-07-03 08:12

Oliver Bruchhaus wrote:
> -------------------
> Sfølig'...
>
> Kan det ikke også passe at det var dig der kørte forbi en del gange
> her til aften???

Joh, jeg kom da lige igennem Bramdrupdam et par gange...

> Hvis du er fra byen kunne du jo evt. kigge forbi imorgen også.
> Der er vi nok et par stykker igen!

Hvis du med "i morgen" mener i dag, torsdag, så er der jo træf i Søby. Vi er
nogle stykker som kører fra Hydro-Texaco i Uhrhøj, Vejle.
Snakker vi derimod fredag, så kan det som sagt godt være, jeg lige kigger et
smut forbi den tidligere omtalte Shell tank.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 31-07-03 10:42

> [...]
> Snakker vi derimod fredag, så kan det som sagt godt være, jeg lige
> kigger et smut forbi den tidligere omtalte Shell tank.
------------------------------
Vi har været der sådan set hele ugen, og vi er der garantert resten af den
også...
Jeg skal dog på arbejde i aften til kl. ca. 21:00 så jeg vil tro at det er
for sent at hoppe med på turen til søby. :((
Men hvor ligger det henne? -Kunne jo altid lige kigge forbi efter arbejde..
-Og hvornår slutter det?

Ang. fredag, så skal du lige være klar over at policen tager MEGET godt fat
for tiden.. Så hvis du kigger forbi fredag så kør ordentligt!
-Og hav papirerne iorden..

Vi plejer som regel også at blive smidt væk fra shell i løbet af aftenen da
vi er så mange...
Men så tager vi enten over bag Gasa som ligger lige ovre på den anden side
af vejen, eller Q8 som du så igår.

Håber at vi kan finde ud af noget så jeg ikke er den eneste der har kværn på
pladsen...

Fra : Freddy Lang

Dato : 31-07-03 13:13

Oliver Bruchhaus wrote:
> [...]
> det er for sent at hoppe med på turen til søby. :((
> Men hvor ligger det henne? -Kunne jo altid lige kigge forbi efter

Søby ligger mellem Brande og Herning. Når du kører nordpå ad hovedvej 18,
kommer du til en rundkørsel ved Arnborg. Den skal du lige igennem. En god
kilometers penge længere fremme kommer der et skilt på din højre hånd,
hvorpå der står "Søby Brunkulsleje". Der skal du bare ind ad, så kommer
resten helt af sig selv.
Søby-træffet afholdes den sidste torsdag i hver måned gennem hele sæsonen,
og er officielt fra 18 - 22, men mange kommer længe før kl. 18, og der er
også mange som bliver til efter 22.
De sidste gange har der i følge rygtet været op imod 2000 motorcykler, og
der er virkelig noget for enhver smag. Og så kan der købes både vådt og
tørt.

> [...]
> aftenen da vi er så mange...
> Men så tager vi enten over bag Gasa som ligger lige ovre på den anden

Det eneste jeg så på Q8 i aftes, var et par hvide Golf'er med anlægget godt
skruet op... ingen MC'er.

> Håber at vi kan finde ud af noget så jeg ikke er den eneste der har
> kværn på pladsen...

Jeg regner da med at jeg dukker op og kigger lidt på sagerne, så du ikke
skal være helt mutters alene.

Fra : Morten dahl

Dato : 02-08-03 07:37

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse

> Ang. fredag, så skal du lige være klar over at policen tager MEGET godt
fat
> for tiden.. Så hvis du kigger forbi fredag så kør ordentligt!

Og den lader vi så lige stå lidt.. Ikke også Grewy

-
Morten Dahl

Fra : m.grewy

Dato : 02-08-03 08:46

Morten dahl wrote:

> Og den lader vi så lige stå lidt.. Ikke også Grewy

Og det snakker vi ikke mere om :)

Michael

Fra : Freddy Lang

Dato : 02-08-03 09:42

m.grewy wrote:

> Og det snakker vi ikke mere om :)

*LOL*

Fra : Morten dahl

Dato : 02-08-03 09:49

"m.grewy" <grewy@mcchaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

> Og det snakker vi ikke mere om :)

godt så, så er vi hermed enige om at det er dig der giver øl næste gang vi
mødes ....

-
Morten Dahl

Fra : m.grewy

Dato : 02-08-03 12:38

Morten dahl wrote:

> godt så, så er vi hermed enige om at det er dig der giver øl næste
> gang vi mødes ....
>
> -
Ja jeg skal nok gi en øl eller to næste gang.
Men det er ikke så meget fordi at jeg dummede mig, men mere fordi at jeg
overlevede det :)

Michael

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 02-08-03 11:10

> Og den lader vi så lige stå lidt.. Ikke også Grewy
> Morten Dahl
-------------------------------
Damn...
Jeg må indrømme at jeg er lidt træt af at jeg ikke fik set den 12'er med
flik flak han fik lavet der...

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
-Der håber på bedre vejr til næste gang!!

Fra : m.grewy

Dato : 02-08-03 12:36

Oliver Bruchhaus wrote:

> Damn...
> Jeg må indrømme at jeg er lidt træt af at jeg ikke fik set den 12'er
> med flik flak han fik lavet der...

Ja det var også meget sjovt, ihvertfald bagefter :)

Michael

Fra : m.grewy

Dato : 03-08-03 02:23

Oliver Bruchhaus wrote:

> -------------------------------
> Damn...
> Jeg må indrømme at jeg er lidt træt af at jeg ikke fik set den 12'er
> med flik flak han fik lavet der...

Og forresten så var den desværre længere om end kl 12. og jeg har skiftet
underhørmere siden :)
Men altså morten´s mc har jo pels på og det gir opmærksomhed, så må jeg jo
bare finde på noget andet :)

Michael

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 03-08-03 21:27

> Men altså morten´s mc har jo pels på og det gir opmærksomhed, så må
> jeg jo bare finde på noget andet :)
> Michael
--------------------------------
Hehe...
Og det lykkedes!

Fra : Brian Støhs

Dato : 31-07-03 07:36

Oliver Bruchhaus wrote:
> [...]
> flere på nogle ordentlige maskiner...
> Det plejer at starte ved 8 tiden på shell vejlevej...

Jeg ku da osse godt være interesseret
er vel automatisk med i det gode selskab når jeg kommer på en Honda CBX 750
Med venlig hilsen
Brian Støhs
huskede underskrift denne gang

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 31-07-03 10:46

> Jeg ku da osse godt være interesseret
> er vel automatisk med i det gode selskab når jeg kommer på en Honda
> CBX 750 Med venlig hilsen
> Brian Støhs
> huskede underskrift denne gang
Hehe... Kan det også passe at jeg så dig adskillige gange igår??
Du kigger bare ind.. -Jo flere jo bedre... :))

Men læs lige de sidste linier af den anden post jeg lavede... -Det med at
have papirerne iorden, og at køre ordentligt!