Yamaha Fazer 600
Fra : Peter

Dato : 29-07-03 21:16

Hej

Nogle der ved en forhandler i Nordjylland som har en brugt stående?

Jeg forventer nemlig snart at købe motorcykel og valget ligger lige nu Honda
CBR F3,F4, Suzuki SV 650 og Yamaha Fazer 600.

Hondaen og Suzukien er jeg blevet lovet en prøvetur men inden jeg bestemmer
mig skulle jeg også gerne prøve en Yamaha Fazer

Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 29-07-03 21:57

Peter <peterbuus2003@yahoo.dk> skrev:
> [...]
>
>Hondaen og Suzukien er jeg blevet
>lovet en prøvetur men inden jeg bestemmer
>mig skulle jeg også gerne prøve en Yamaha Fazer

Nu ligger Silkeborg jo ikke lige i Nordjylland, men har du forhørt
hos Sand Jensen ?
--
Alfinine-gråhåret kvinde med egen MC

Fra : Janner

Dato : 30-07-03 05:30

"Peter" <peterbuus2003@yahoo.dk> wrote in message
> Hej
>
> Nogle der ved en forhandler i Nordjylland som har en brugt stående?

Jeps www.motorgaarden-mc.dk

/Onkel

Fra : Ole Hansen

Dato : 30-07-03 10:09

"Janner" <ask@me.just> writes:

> Jeps www.motorgaarden-mc.dk

Nope - den er solgt! (Til min storebror)

--
Ole Hansen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-07-03 11:28

> Nogle der ved en forhandler i Nordjylland som har en brugt stående?

ikke lige nordjylland , men KS motor i Vejle har en du kan prøve

mvh

Thomas Jensen
XJ600s div ´96