råd ang dæk
Fra : Michael

Dato : 29-07-03 13:45

Hejsa bagdækket på min VFR 750, rc 36, har begrænset
levetid tilbage, for og bag sidder der Pirelli Dragon GTS
120-70-17 og bag 170-60-17, er det stadig et ok dæk???, eller er,der noget
bedre, til den samme pris,
eller billigere, så det envt, er bedre at skifte både for og bag??
MVH Michael

Fra : MKS - 74

Dato : 29-07-03 14:11

On Tue, 29 Jul 2003 14:45:14 +0200, "Michael" <ankerlund@oncable.dk>
wrote:

> [...]
>levetid tilbage, for og bag sidder der Pirelli Dragon GTS
>120-70-17 og bag 170-60-17, er det stadig et ok dæk???, eller er,der noget

Dæk er en yderst kompliceret affære og for at kunne svare relevant
bliver du nok nød til at komme med noget mere info.Altså først og
fremmest hvad bruger du dine dæk til - race (næppe),sport,sporttouring
eller mere regelret touring,hvilken levetid forventer du,er egenskaber
på våd vej en betydende faktor,skal dækkene være stabile (flade) eller
først og fremmest hurtigt styrende (trekantede).Hvad giver du nu for
et sæt dæk og er du villig til f.eks at købe udenlands og selv ordne
monteringen ?? Mange spørgsmål,men skal egentlig bare illustrere at
det ikke er så nemt som bare at sige,"vælg XX for det har jeg gjort og
det fungerer glimrende"

Har du været godt tilfreds med Dragon GTS,så kunne du jo vælge dem
igen,men der er flere alternativer.

>eller billigere

Kommer jo an på hvor du køber og hvad du giver nu

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Michael

Dato : 29-07-03 14:48

Hej igen, ang mit brug jeg vil sige Sporttouring, de sad på , så jeg her
været godt tilfreds med dem, jeg fandt dem lige hos
http://www.reifenversand.com/test/ til 132 euro, for bagdækket
det lyder billigt, så jeg tror det bare bliver et nyt bagdæk
MVH Michael
"

Fra : Armand

Dato : 29-07-03 20:12

Michael <ankerlund@oncable.dk> skrev i en
> [...]
> http://www.reifenversand.com/test/ til 132 euro, for bagdækket
> det lyder billigt, så jeg tror det bare bliver et nyt bagdæk

M&P [ http://www.mandp.co.uk ] har Michelin Macadam 90 på tilbud til omkring
1.300,- kr for et sæt(!) incl. forsendelse!
De er af samme klasse som dine hidtidige Pirelli's, så ryg blot på dem!

--
Armand.

Fra : Michael

Dato : 29-07-03 22:30

tak for hjælpen ,det er godt nok billigt
MVH Michael

Fra : Bo, gsx-R

Dato : 31-07-03 11:43

> Hejsa bagdækket på min VFR 750, rc 36, har begrænset levetid tilbage

VFR Klub Danmark har testet et sæt pilot road, på
en '91 vfr. og de køre rigtig godt og har også været på
mestersvinger.

kig på www.vfr.dk

bo-gsxR