Odense tur idag?
Fra : S.G

Dato : 29-07-03 09:59

Hvem er frisk på en tur omkring Odense idag ved 19-tiden? Jeg kender nogle
fede veje ud over landet, med masser af natur og idyl
Vi kan evt mødes ved Føtex på Vesterbro

Jeg holder der kl. 19 på en Rød RF900, men smid lige en reply på denne post
hvis der er stemning.

Fra : Jon Larsen

Dato : 29-07-03 12:54

"S.G" <diller@fjern.mbox301.get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Vi kan evt mødes ved Føtex på Vesterbro
>
> Jeg holder der kl. 19 på en Rød RF900, men smid lige en reply på denne

xxxxxxxxxxxxx

Jeg er altid frisk på en tur, men jeg skal lige have " dyret " til at makke
ret først ....

BTW, er jeg ret forelsket i RF-maskinerne.. hvodden er de ??
Vedligeholdelse, kørselsmæssigt osv.. alt hvd der er værd at vide ?!?!?

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : S.G

Dato : 29-07-03 13:27

> BTW, er jeg ret forelsket i RF-maskinerne.. hvodden er de ??
> Vedligeholdelse, kørselsmæssigt osv.. alt hvd der er værd at vide ?!?!?

Kan jeg da godt forstå
slidstærker motorer (især 900´eren)
forholdvis nemme at køre, men i forhold til sportsmaskiner, tunge og stive
nemme at holde.
billigst at importere, for dyre herhjemme.
Har selv importeret en RF600 der kom til at koste 50k
har nu en 900´er med under 20k på klokken og 1 ejers til knap 75k. Den er i
superstand

Du kan da møde op og tage en tur på min 900´er, hvis altså du har mod på
det. Jeg går ud fra du har kørt noget større en din gixxer?

Fra : Jon Larsen

Dato : 29-07-03 19:35

> Du kan da møde op og tage en tur på min 900´er, hvis altså du har mod på
> det. Jeg går ud fra du har kørt noget større en din gixxer?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jeg må indrømme at det eneste jeg har kørt indtil videre er min Gixxer og
min brors TZR 250 std. baneracer, så jeg skal nok ikke lige lokkes ud på din
RF'er sådan lige med det første, men min kæreste vil gerne HE HE.. hun
har kørt XJ 600 på køreskolen..

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-07-03 20:54

> [...]
din
> RF'er sådan lige med det første, men min kæreste vil gerne HE HE.. hun

Så skulle du have mødt op, var en hyggelig tur, og Sebastians RF ganske nice

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : S.G

Dato : 29-07-03 21:17

Ja det var fine veje om landskab vi fik set der

Og så fik vi jo osse hilst på en der skal på mestersvingerkursus

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-07-03 11:37

> Og så fik vi jo osse hilst på en der skal på mestersvingerkursus

nu skal vi være flinke

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-07-03 15:15

"> Vi kan evt mødes ved Føtex på Vesterbro

> Jeg holder der kl. 19 på en Rød RF900, men smid lige en reply på denne
post
> hvis der er stemning.

skulle man nok kunne nå. (hvis man snart blev sluppet fri fra arb

Så vi ses måske

mvh

Fra : S.G

Dato : 29-07-03 17:07

vi er en tre fire stykker nu
tror vi kører ud forbi vissenbjerg og ser om vi kan fange tirsdags klubben
der

Fra : Esben Bøll

Dato : 29-07-03 20:56

ØV ØV jeg så vist lige denne tråd et par timer for sendt!!
Håber i havde en god tur!!

MVH ESben