Yoshimura udstødning
Fra : Danni Karstensen

Dato : 28-07-03 20:45

Hej NG

Jeg overvejer at invistere i en Yoshimura udstødning til min suzuki sv650
SK3.
er sådan en fætter pengende vejr ??? er det kvalitet.
så har jeg set på nogle i sverige og norge men hvad kan jeg vente mig det
kommer til at koste hvis jeg får det sendt ??? moms , skat, efterkrav ???

Hilsen Danni

Fra : Janner

Dato : 29-07-03 12:18

"Danni Karstensen" <dgk@city.dk> wrote in message
> [...]
> kommer til at koste hvis jeg får det sendt ??? moms , skat, efterkrav ???

Hey,

Altså inden for EU lande er der ingen ekstra told eller moms eller andre
ubehageligt udgifter...... Tror blot du skal undersøge muligheden at få den
tilsendt fra UK istedet ..... Har ikke lige nogen link på stående fod men
google er din ven.

En helt anden mulighed er at få den fra USA tjek www.bikebandit.com ..... De
er svine billige med "slip onner" ihverffald iforhold hvad vi er vant til.
Men men men det kræver ligesom en mellemmand at handle fra Over there

Hygge

Onkel Jan
CBR929 RR
www.gugmc.dk