DMCN - forhandleranmeldelsessiderne
Fra : Peter H Hasselbalch

Dato : 03-04-01 21:10

Blot for at meddele at forhandleranmeldelsessiderne har holdt flyttedag.

De er ikke længere placeret på www.danbbs.dk idet alle mine sider (private +
DMCN) er flyttet til mit nye domæne www.hasselbalchs.dk
Det er primært sket for at jeg kunne få ASP-understøttelse, som jeg længe
har drømt om.

Når jeg meddeler dette er det fordi der er tilrettet meget i mange html &
asp-sider - og der kan være smuttere ind i mellem.

Derfor: Når I vil se/anmelde en forhandler og måske opdager en smutter i
scriptet - så mail mig venligst.
Jeg har testet - men som sagt; der kan være fejl endnu.

Feedbackformularen til forhandleranmeldelser er gjort lidt mere brugervenlig
idet forhandleren nu kan vælges fra en liste.

Nogle vil nu råbe: "Off Topic" og til dem vil jeg blot minde om, at DMCN
(Dansk MC Net) er pendanten til denne nyhedsgruppe - og de er etableret som
sådanne - derfor er denne mail ok...

Vi høres nok ved - I ønskes en god & lang sæson!

(Har selv kun fået kørt små 100 km i denne sæson)

Peter H Hasselbalch
DMCN#2 - CBR600F4
Red. DMCN Forh.Anm.Sider.
www.hasselbalchs.dk