Leje af båd i 2 timer i Øresund 9. august?
Fra : J Nielsen

Dato : 31-07-03 16:10

Hej -

jeg har læst OSS'en for denne gruppe og synes godt jeg kan tillade mig at
poste nedenstående - jeg håber ikke, at alt for mange har en anden
opfattelse. :)

Jeg har brug for at leje (låne) en motor- eller sejlbåd med eller uden
skipper i Københavnsområdet i ca. 2 timer lørdag den 9. august... Ja -
der er selvfølgelig tale om et polterabend, men vi er ganske ædruelige - og
4 af os har duelighedsbevis og betydelig sejlererfaring. Vi ønsker blot at
sejle en kort lille tur rundt i Øresund.

Vi bliver ca. 12 i alt, så enten skal vi bruge en temmeligt stor båd eller
også skal vi bruge to både (vi har fundet én anden båd i forvejen).

Er du frisk på at hjælpe os med ovenstående, vil vi være meeeeget
taknemmelige og belønne dig godt!

Kontakt undertegnede på telefon 26 81 40 03.

Tak for hjælpen!

- Johan Nielsen -