Forkromning af forrør
Fra : Bjarne Warming

Dato : 03-04-01 17:29

Hej

Jeg skal have forkromet nogle forrør, men inden jeg nu får det gjort, vil
jeg gerne høre om der var nogle der har prøvet at få det. Jeg tænker her på
gode og dårlige oplevelser, og gerne prislaget.

På forhånd tak,

Bjarne Warming

XS400SE US-CUSTOM

teddybjarne@mail.tele.dk
ICQ UIN: 22976581

Fra : røde

Dato : 03-04-01 22:01

Jeg tror at du skal undersøge om forkromningen kan klare varmen....er dine
forrør dobbeltrør eller enkelt rør....tror jeg at jeg ville hvis jeg var
dig.

Hilsen røde SJUKKERNE MC HORNBÆK

Fra : Bjarne Warming

Dato : 03-04-01 22:52

Det ser ud som de er dobbelte. Men som jeg kan forstå er der åbenbart
problemer med at det ikke holder.

--
Med Venlig Hilsen/Best Regards

Bjarne Warming

teddybjarne@mail.tele.dk
ICQ UIN: 22976581

røde <sjukker@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:gZqy6.17430$o4.890689@news010.worldonline.dk...

Fra : Asger Steffensen

Dato : 03-04-01 23:11

"Bjarne Warming" <teddybjarne@mail.tele.dk> wrote in message
> Det ser ud som de er dobbelte. Men som jeg kan forstå er der åbenbart
> problemer med at det ikke holder.
>
> --
Hvis de er dobbelte burde der ikke være problemer. Jeg fik forchromet nogle
engang, det kostede en tusse, og holdt ok.

Asger
ZX-10

Fra : Armand

Dato : 04-04-01 01:48

Asger Steffensen <ast@get2net.dk> skrev i en

> Hvis de er dobbelte burde der ikke være problemer. Jeg fik forchromet
> nogle engang, det kostede en tusse, og holdt ok.

Jeg har ladet mig fortælle at forkromningsanstalterne afviser brugte
udstødninger p.g.a. indeholdt sod og snavs, som sviner det
elektrolytiske bad!?

--
Armand.

Fra : Sand

Dato : 04-04-01 07:32

> Jeg har ladet mig fortælle at forkromningsanstalterne afviser brugte
> udstødninger p.g.a. indeholdt sod og snavs, som sviner det
> elektrolytiske bad!?
Det var også hvad jeg fik at vide ved 3 forkromningsanstalter sidste år.
Andre ville godt, hvis du blot sørger for at rørene er brændt rene.

Vejle Nikkel & Krom skulle, efter sigende, lave et godt stykke arbejde
og de kræver blot at du brænder rørene rene med benzin. Jeg fik en pris
på ~800,- for mine 4-1 forrør til Bol d'Oren, hvilket er lidt under
gennemsn. af andre priser jeg har hørt.
Jeg benyttede mig godt nok ikke af muligheden da Mini-Motor havde et sæt
nye liggende på loftet, til samme pris

Mvh. Sand

Fra : Asger Steffensen

Dato : 04-04-01 21:41

> Asger Steffensen <ast@get2net.dk> skrev i en

> Jeg har ladet mig fortælle at forkromningsanstalterne afviser brugte
> udstødninger p.g.a. indeholdt sod og snavs, som sviner det
> elektrolytiske bad!?

Det kommer vist an på... Jeg brændte ikke mine rene, men man skal så
muligvis betale lidt ekstra, fordi badet skal renses/skiftes.

Asger
ZX-10