Honda-Pigen: Vippearme
Fra : Brian

Dato : 28-07-03 08:25

Vel hjemvendt fra en kortere ferie, vil jeg kigge på de vippearme i dag. Så
er det jo jeg kommer til at tænke på. Jeg kunne ikke få den af sidst, og det
kan skyldes at der er "gnavet" er par riller i akserne på grund af
vippearmene, men hvis jeg får dem af, skal jeg så til at skifte akserne?

Brian og Honda-Pigen.
(Som snart er i "mint Condition")

Fra : Brian

Dato : 28-07-03 10:09

men hvis jeg får dem af, skal jeg så til at skifte akserne?

Weeeee... så er de skiftet. Ikke alle. Men lige præcis de 3 jeg havde
mulighed for. Det var så nemt når jeg fik tænkt mig om. Faktisk var det en
Pal der lige skulle slås ned igennem toppen. Når den var ude, var det lige
til at trække aksen ud. Aksen har set bedre dage. Et par ridser hist og her,
men den fik lidt med en slibemåtte, og så holder den nok mange KM endnu. Nye
vippearme i... og så skal den bare stilles. :)
SUPER(sport)

Tak for hjælpen alle.
Brian og Honda-Pigen.
(Som spinder som en kåd teenager på sin første date)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-07-03 00:14

Brian wrote:

> Brian og Honda-Pigen.
> (Som spinder som en kåd teenager på sin første date)

Hehe... Det lyder godt. Nu har vi efterhånden hørt så mange rædselshistorier
om Honda-pigen at man ligefrem håber at man snart får den at se

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Brian

Dato : 29-07-03 07:07

> [...]
rædselshistorier
> om Honda-pigen at man ligefrem håber at man snart får den at se

Well.. du skal være velkommen til at kigge forbi her på Sydfyn, så har jeg
da en kop kaffe klar. Ellers regner jeg med at tage til Odense på Torsdag
til Skovsøen. Og endeligt, er jeg kommet i tanke om at jeg har en profil på
dkfritidmotorcykel.dk - Der ligger da et billede. :)

Brian

Fra : Armand

Dato : 29-07-03 20:14

Brian <Brian@haarh.net> skrev i en

> [...]
> til Skovsøen. Og endeligt, er jeg kommet i tanke om at jeg har en profil

> dkfritidmotorcykel.dk - Der ligger da et billede. :)

Min Firewall blokerer for at gå ind på "haarnetttet" - Gi' lige indholdet en
virus-scan!?

--
Armand

Fra : Brian

Dato : 29-07-03 21:17

> [...]
>
> Brian!
> Min Firewall blokerer for at gå ind på "haarnetttet" - Gi' lige indholdet

Øhhh.. faktisk ville jeg blive noget mere bekymret hvis du kunne se noget
der. Siden er nemlig taget ned for et ½ år siden grundet misbrug, og jeg har
siden hen skiftet IP, så DNS henvisningen er forkert. MEN... netop i aften
regner jeg med at smide en Windows 2003 server op Inc. Website. Honda-Sitet
er dog ikke klar endnu. Det er stadig i Loyout afdelingen.

Brian.
(Honda-Pigen ved ikke noget om IT, men jeg skulle hilse)

Fra : Armand

Dato : 29-07-03 21:31

> [...]
>
> Øhhh.. faktisk ville jeg blive noget mere bekymret hvis du kunne se noget
> der. Siden er nemlig taget ned for et ½ år siden grundet misbrug,

OK så!

Jeg fik en fejlmelding i første omgang, og sidenhen kunne jeg end ikke nærme
mig sitet, hvorefter jeg erindrede meldingen som en virus-advarsel - Derfor!

--
Armand.