Pure Pain Racing
Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-04-01 15:06

Jeg har lige postet et par billeder af prilleren i raceudklædning i
binaer.motor. Mads' CTD knallert kan jo ikke få lov at stå alene

Så er det bare licensen og evnerne jeg mangler...

--
Mikkel

Fra : Michael K. S.

Dato : 03-04-01 15:26

On Tue, 03 Apr 2001 14:05:50 GMT, "Mikkel Christensen"
<mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote:

>Jeg har lige postet et par billeder af prilleren i raceudklædning i
>binaer.motor. Mads' CTD knallert kan jo ikke få lov at stå alene

Hey Mikkel - Den er da lækker,og med de rigtige slibemærker på
styrenderne der giver lidt race-cred (fedt logo iøvrigt).

>Så er det bare licensen og evnerne jeg mangler...

No problemo - Det deler du jo med os andre ,det er nu også
ligegyldigt,det skal nok blive sjov alliwl.

(Jeg har dog betalt,men endnu ikke modtaget min B-licens).

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-04-01 15:45

Michael K. S. <Michaelks@image.dk> wrote in article
<a2njct0tdc787t54vfdsp9ituva51bt6v2@4ax.com>...

> Hey Mikkel - Den er da lækker,og med de rigtige slibemærker på
> styrenderne der giver lidt race-cred (fedt logo iøvrigt).

Hehe, tja slibemærkerne kan jeg jo takke Mads for - det er ham der har lagt
krop til det styr Men det eventuelle credit det kan give ryger jo
alligevel efter første tur på banen...
Og ja, det er ikke dårligt med en kæreste der læser noget med Design og IT
som hovedingredienser

> (Jeg har dog betalt,men endnu ikke modtaget min B-licens).

Samme her - jeg har heller ikke fået noget for pengene endnu. Men mon ikke
de er en smule pressede inde hos DMU i øjeblikket?

--
Mikkel

Fra : Niels Pein

Dato : 03-04-01 21:21

Mikkel Christensen ...
>Michael K. S. wrote

>Samme her - jeg har heller ikke fået noget for pengene endnu. Men mon
>ikke de er en smule pressede inde hos DMU i øjeblikket?

Jeg fik min i sidste uge. (Enduro licens)
DMU fik den endelige godkendte blanket 3. marts, så knap 4 uger...

Pein

Fra : Anders Rude Andersen

Dato : 03-04-01 15:34

> Jeg har lige postet et par billeder af prilleren i raceudklædning i
> binaer.motor. Mads' CTD knallert kan jo ikke få lov at stå alene
>
> Så er det bare licensen og evnerne jeg mangler...
> Mikkel
______________

Den ser ret godt ud =:)
Hvornår begynder i at træne i Støvring ?

Anders Rude
SV650S

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-04-01 15:49

Anders Rude Andersen <t-rex@sondergade.dk> wrote in article

> Den ser ret godt ud =:)

Åh tak. Billeder er så taknemmlige - den er meget grimmere på tæt hold

> Hvornår begynder i at træne i Støvring ?

Det vides ikke helt endnu. Nogen har åbenbart strittet så meget imod at
kommunen ikke er så medgørlig længere.
Men der arbejdes stadig på sagen - måske Per P. eller Mads kan komme med
lidt flere detaljer?

--
Mikkel

Fra : Anders Rude Andersen

Dato : 03-04-01 17:08

> [...]
> kommunen ikke er så medgørlig længere.
> Men der arbejdes stadig på sagen - måske Per P. eller Mads kan komme med
______________________

Typisk =(
Det er da ikke muligt at finde et sted der ligger meget bedre til
motorsport, når man altså tænker i forhold til støjgener. Banen ligger jo
lige op af en motorvej (!!!), så jeg tror ikke det vil kunne genere meget
mere end den....
Danmark er åbentbart et håbløst land, når det kommer til motorsport =;(

Anders Rude
(Der også gerne vil have en 125 til RR)

Fra : N/A

Dato : 03-04-01 22:17

Fra : Søren L Hansen

Dato : 03-04-01 22:17

"Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det var det. Kom endelig med tilbagemeldinger. Hjælp kunne der nok også
> blive brug for.

Jamen jeg er klar til at hjælpe med at se på indsigelserne og skrive en
smøre til afklaring, jeg laver noget af det på mit job.
Skal vi mødes en gang?

En ting er sikkerhed omkring gasledninger, det kan være en hård en af dyrke,
men alm. indsigelser om støj osv. er mere labile, og hvis kommunen har
kugler til det afviser de dem bare. Detaljerne om krav om VVM redegørelse må
vi også kunne finde ud af. Fandens til masse bøvl bare fordi man vil køre
ræs på en bane og ikke på offentlig vej? Og tiden ville man sku hellere
bruge på at skrue..

Søren

Fra : N/A

Dato : 04-04-01 20:01

Fra : Søren L Hansen

Dato : 04-04-01 20:01

"Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en >
> Alle tiders. Hvor i landet bor du?? Forhåbentlig ikke i Maribo!!
>
> Med Racende Venlig Hilsen
> Per Pedersen

Aalborg sku da. Vi talte vist en gang tidligere på året i telefonen om
knopdæk? Mads var nede i vores værksted, og ringede til dig...

vh
Søren

Fra : N/A

Dato : 04-04-01 22:04

Fra : Søren L Hansen

Dato : 04-04-01 22:04

"Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev > >

> Sorry!! Er helt med nu

´kay...
Skal vi mødes en gang i næste uge?

Fra : Armand

Dato : 04-04-01 03:20

Per Pedersen <per_p@wanadoo.dk> skrev i en

> Sidste efterår havde Mads Lund, ejeren af Støvring KTA, formanden for
> RRHerning Poul Tirsgaard og jeg kaldt Støvring kommune til møde vedr.
> udvidelse af eksisterende tilladelse til 80 cc til også at omfatte 125
> cc.
>[..............................................................]
> Nordjyllands amt mener at projektet er VVM-pligtigt og det er noget
> der tager op til 2 år og koster røven..... VVM står for "Vurdering af
> Virknig på Miljø".
> Kom endelig med tilbagemeldinger.

Drejer det sig ikke kun om trænings-tilladelse??
RR-træning adskiller sig sgu' da ikke særligt fra kørekortstræning á
anlæggets eksisterende godkendelse, hvorfor det kun kan være et
støjmæssigt (à tidspunktet) problem!?

--
Armand.

Fra : Mads Lund

Dato : 04-04-01 07:31

> Jeg har lige postet et par billeder af prilleren i raceudklædning i
> binaer.motor. Mads' CTD knallert kan jo ikke få lov at stå alene

Ganske nydeligt, Men har du nu husket at sætte mærkerne på steder, hvor der
ikke var slidmærker i forvejen (no comments please, der var faktisk steder
uden ridser

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-04-01 08:06

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> wrote in article
<Nczy6.23$II3.734@news.get2net.dk>...
> [...]
der
> ikke var slidmærker i forvejen (no comments please, der var faktisk

Hehe, ja stederne blev udvalgt pga. af deres forholdsvise plane overflade,
så med lidt held hænger de ordentligt fast. Og med det in mente var der jo
ikke så mange andre muligheder... (sorry, men det er altså svært at
lade være

Vi havde iøvrigt lidt bøvl med batteriet. Jeg vil nødig gå i detaljer, men
lad være med at lade på denne type batterier en hel nat... Sikke et
festfyrværkeri...

--
Mikkel

Fra : Armand

Dato : 05-04-01 05:04

Mikkel Christensen <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en

> Vi havde iøvrigt lidt bøvl med batteriet. Jeg vil nødig gå i detaljer,
men
> lad være med at lade på denne type batterier en hel nat... Sikke et
> festfyrværkeri...

lad være med at lade med en auto-lader!

batterier bør ikke oplades med en strømstyrke (Ampere) der er større end
10% af batteriets kapacitet i Ah

[slår lige op!].....................Prillerens batteri hedder YB9 (ikke
sandt), hvorved det er et 9 Ampere-timers! 10% deraf er 0,9, hvilket er
den maksimale ladestrøm i Ampere!!

Kan du et sted i husholdningen finde en strømforsyning á dem der sidder
til modem, printer, scanner o.m., med 14,5 volt og højst 0,9 Ampere (900
milliAmpere - mA), er den det ideelle ladeapparat til Prillerens batteri

--
Armand. (der har sit el-orakel i ed på denneher)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-04-01 06:51

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in article
<9agr3u$17ar$17@news.cybercity.dk>...

> lad være med at lade med en auto-lader!

Jeg er ikke 100% sikker hvilken slags lader det er, men den er muligvis
beregnet til MC.

> [...]
>
> [slår lige op!].....................Prillerens batteri hedder YB9 (ikke
> sandt), hvorved det er et 9 Ampere-timers! 10% deraf er 0,9, hvilket er

Ja, det er jo så lige netop der køteren er begravet. Der blev til tider
ladet med *lidt* mere, faktisk lagde laderen ud med at lade med 9A(!), men
faldt hurtigt til omkring 1,2-1,5. Men jeg tror først at det var da vi lod
det stå natten over det gik rigtig galt Men nu ved jeg da at batterier
kan kortslutte...

> Kan du et sted i husholdningen finde en strømforsyning á dem der sidder
> til modem, printer, scanner o.m., med 14,5 volt og højst 0,9 Ampere (900
> milliAmpere - mA), er den det ideelle ladeapparat til Prillerens batteri

Jeg giver lige laderen en chance mere med det nye batteri

--
Mikkel

Fra : Søren L Hansen

Dato : 05-04-01 09:47

Mikkel Christensen <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote in
article <01c0bd94$64e1c120$fc6e10ac@pc2651>...

> Jeg giver lige laderen en chance mere med det nye batteri

Det er opladet fra leverandøren, så det er ikke nødvendigt også at koge det
tørt...
--
Søren

Fra : Armand

Dato : 06-04-01 02:20

> Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in article
> <9agr3u$17ar$17@news.cybercity.dk>...

Historien ender ikke her!
Hvis dit batteri er af den vedligeholdelsesvenlige/lukkede gel-type,
tager det endnu mindre imod og har bedst af at blive "kørt fuld"!

> Jeg giver lige laderen en chance mere med det nye batteri

Velhavende fjolser er der tilsyneladende nok af :-/

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-04-01 06:48

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in article
<9aj6c2$1m1d$13@news.cybercity.dk>...

> Historien ender ikke her!
> Hvis dit batteri er af den vedligeholdelsesvenlige/lukkede gel-type,
> tager det endnu mindre imod og har bedst af at blive "kørt fuld"!

Yep det er sådan en fyr vi taler om.

> Velhavende fjolser er der tilsyneladende nok af :-/

Såsåså... Fjols? Sikkert - velhavende? Nej.
Men jeg er tilpas doven til at give laderen en chance mere (hvis/når det
engang bliver aktuelt)...

--
Mikkel

Fra : Armand

Dato : 06-04-01 11:13

> [...]
> Såsåså... Fjols? Sikkert - velhavende? Nej.
> Men jeg er tilpas doven til at give laderen en chance mere (hvis/når

Godt!
Inden da, kan du så ikke lige offentliggøre hvad det nye batteri
kostede. Således at jeg ved given lejlighed kan minde dig om hvad en
"tilstrækkelig" lader havde kostet

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-04-01 11:46

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in article
<9ak65n$2v6i$4@news.cybercity.dk>...

> Inden da, kan du så ikke lige offentliggøre hvad det nye batteri
> kostede. Således at jeg ved given lejlighed kan minde dig om hvad en
> "tilstrækkelig" lader havde kostet

320,-

--
Mikkel

Fra : Armand

Dato : 07-04-01 00:46

> Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in article
> <9ak65n$2v6i$4@news.cybercity.dk>...

> 320,-

3 - 2 - 0 !
Fint - det kunne liige stå skrevet bag øret

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-04-01 13:35

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in article
<9allqn$29he$4@news.cybercity.dk>...

> 3 - 2 - 0 !
> Fint - det kunne liige stå skrevet bag øret

Hehehe, fint.
Hvis der er plads kan du så også notere at laderen til den engang så
udbredte Nokia 2110 mobiltelefon lader med ca. 12 volt og 0.9A (hvilket gør
den absolut brugbar...)

--
Mikkel

Fra : Søren L Hansen

Dato : 08-04-01 00:11

> [...]
> Hvis der er plads kan du så også notere at laderen til den engang så
> udbredte Nokia 2110 mobiltelefon lader med ca. 12 volt og 0.9A (hvilket

Og besynderligt nok ligger der allerede en i vores velforsynede værksted,
sammen med håndfrisættet til samme apparat, med udvendig antenne og det
hele...

S.

Fra : Armand

Dato : 09-04-01 00:03

> .............også notere at laderen til den engang så udbredte
> Nokia 2110 mobiltelefon lader med ca. 12 volt og 0.9A (hvilket gør
> den absolut brugbar...)

Jup!
Akkurat lige så brugbar som de tilsvarende små-ladere man kan finde på
tilbehørsmarkedet.

Men på samme måde som at motorcyklens eget ladeanlæg lader med 14,2V, er
en højere spænding (en hvilken som helst imellem disse to yderpunkter!)
at foretrække for at få pumpet noget strøm på akkumulatoren, der jo selv
har 12V "modtryk"
Holder man sig blot under de omtalte 10% af kapaciteten i ladestrøm (=
Ampere) vil strømforsyningen "gå i stå" når den fuldtopladede
akkumulators egenspænding matcher lade-emnets!!

--
Armand.

Fra : Morten Dahl

Dato : 04-04-01 08:48

"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
meddelelse news:01c0bc47$27fe48d0$f319a8c0@pc2651...
> Jeg har lige postet et par billeder af prilleren i raceudklædning i
> binaer.motor. Mads' CTD knallert kan jo ikke få lov at stå alene

Stilfuld..ikke så porno som visse andre team´s men yderst stilfuld

Yderst genneført PPR logo..

Måtte jeg komme med et par forslag??

1. PPR logo på sædeparti
2. Der kunne evt laves nogle markeringer hen over cyklen, ala CTD tern, men
disse her i elfenbenshvid folie forestillende knækkede knogler på stribe..

Jeg skal gerne hjælpe til med designet og produktion af disse

> Så er det bare licensen og evnerne jeg mangler...

Licensen er da til at komme i nærheden af, og hvor mange af konkurenterne
har det sidste. Lige børn leger som bekendt bedst.

-
Morten Dahl

Fra : Michael K. S.

Dato : 04-04-01 09:12

On Wed, 4 Apr 2001 09:47:43 +0200, "Morten Dahl"
<psyco_dpu@get2net.dk> wrote:

>Licensen er da til at komme i nærheden af, og hvor mange af konkurenterne
>har det sidste. Lige børn leger som bekendt bedst.

Årh det ved jeg ikke,det er nu også meget sjov at lege når man er skæv

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-04-01 10:09

Morten Dahl <psyco_dpu@get2net.dk> wrote in article
<9aej20$13oc$1@news.cybercity.dk>...

> Måtte jeg komme med et par forslag??

Ja selvfølgelig...

> 1. PPR logo på sædeparti

Ja, men det kniber lidt med pladsen. Men måske.

> 2. Der kunne evt laves nogle markeringer hen over cyklen, ala CTD tern,
men
> disse her i elfenbenshvid folie forestillende knækkede knogler på
stribe..

Hahaha, ja, se *det* kunne være blæret!

> Jeg skal gerne hjælpe til med designet og produktion af disse

Det skal vi vist lige tale lidt mere om... 'A mailer lige.

--
Mikkel