Katja med på Sachsenring
Fra : Ukendt

Dato : 27-07-03 09:36

Jeg kan se vores egen lille skat, Katja Poetsgen, er med i løbet i dag!

Jeg synes det er så fedt at en pige er med bland drengene i Road Racing! *s*

Held og lykke, Katja!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Inger Drewes

Dato : 27-07-03 10:36

"Tommy Jensen" <viborg_dk(a)mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan se vores egen lille skat, Katja Poetsgen, er med i løbet i dag!
>
> Jeg synes det er så fedt at en pige er med bland drengene i Road Racing!
*s*

Blandt? du mener vel efter? #29 af 29 startene....
Hvis hun ikke havde været en pige, havde hun nok kigget langt efter et sæde,
med de evner hun har.

vh

nd

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-03 10:45

> Blandt? du mener vel efter? #29 af 29 startene....
> Hvis hun ikke havde været en pige, havde hun nok kigget langt efter et
sæde,
> med de evner hun har.

Ja, sikkert! Men nu er hun pige i en mandsdomineret verden, så bliver hun
lagt mærke til, og hun bliver drengenes lille pige, og det nyder hun godt
af, det har hun da selv sagt!

En mand i en kvinde domineret verden bliver også nusset om, noget han helt
sikkert vil nye godt af!

Det du skal tænke på, er at Katja bliver lidt af en drømmekvinde! Hun er jo
kvinde, dermed det kvindelige der følger med; smuk, følsom, en lille
porcelænsdukke, men det at hun kører motorcykel, der er hun også hård, kan
give gutterne modspil, det gør at hun bliver en "søster" for alle gutterne!

Nu siger du godt nok at hun er nr. 29 af 29 kører! Her er jeg ikke enig! Der
er altid omkring 50-60 der kører i ugen op til for at komme med som
"Wildcard" i løbet, men de kommer ikke med. Så hun er bedre en dem! Jeg
kunne også godt tænke mig at se om du kunne være blandt de 29 bedste i
verden!

Jeg kan heller ikke lade vær med at tænke, ikke noget personligt mod dig,
sådan må du ikke taget det. Men en ung kvinde der har så meget opmærksomhed
hos det modsatte køn, kan du fortælle mig at der ikke er nogen som helst
misundelse?! At du ikke i et sekundet har tænkt at du ville ønske at du
havde en situation i stil med hendes?!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : John Jensen

Dato : 27-07-03 11:08

> [...]
> "Wildcard" i løbet, men de kommer ikke med. Så hun er bedre en dem! Jeg
> kunne også godt tænke mig at se om du kunne være blandt de 29 bedste i

Sludder og vrøvl, "wildcard" er uddelt længe før, og Katja blev #29 ud af 30
i tidstræningen,
der var kun 1 kører der var dårligere, og det var en Wildcard der lå udenfor
tidsgrænsen på de 107%.
Derimod er der flere wildcard kørere der kvalede ind hurtigere end
hende....!

> [...]
> --
> Tommy Jensen

> Jeg tror nu ikke det er for at få opmærksomhed fra det modsatte køn at
Katja dyrker denne sport,
hun har faktisk tidligere i karrierren opnået flotte resultater, hvilket hun
jo også gjorde sidst hun var
med i 250' cc. klassen, men hendes præstationer indtil videre i denne sæson
må da både for hende selv,
men specielt for hendes sponsorer være alt andet end tilfredsstillende, de
første 3-4 løb formåede
hun ikke at klare kvalifikationskravet på de 107%, og de øvrige løb har hun
kvallet ind som sidste, eller
blandt de sidste 3, for så i løbet at blive kørt helt agterud af hele
feltet.
Jeg har ikke noget imod Katja, og synes også det er helt fedt der er piger
med, men må nok også tilstå at
det ihverttilfælde ikke er resultaterne der holder hende i sædet, nok
nærmere far Poensgen's mange
indsamlede sponsorkroner...

/ John

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-03 12:44

> [...]
udenfor
> tidsgrænsen på de 107%.
> Derimod er der flere wildcard kørere der kvalede ind hurtigere end

Jeg ved godt at "wildcard" allerede er blevet uddelt, men de skal stadig
kvalificere sig til løbet, og det er det de færreste der gør!

Det kan da godt være at hun starter som #29 af 30, men der er også nogle der
skal have disse pladser, og skulle du ud på banen i en "one on one" mod
hende, så ville jeg satse mine penge på hende!

Ja, hun har en far der har kontakterne og mulighederne, og hun har
interessen i at køre, hvorfor så ikke bruge sig af det?! Hun skal stadig
kvalificere dig til løbet, det kan hun ikke købe sig ud af, og hun kommer
med, så så dårlig kan hun åbenbart ikke være!

Hvorfor ikke bare glæde sig på hendes vegne og synes at det er godt det hun
kan præstere?!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Inger Drewes

Dato : 27-07-03 11:18

> [...]
> hos det modsatte køn, kan du fortælle mig at der ikke er nogen som helst
> misundelse?! At du ikke i et sekundet har tænkt at du ville ønske at du

Hæ, nu er det sommerferie og jeg sidder ikke ved med egen computer, men jeg
hedder Niels er 1,84 høj og vejer 85 kg. Så jeg tror ikke jeg er misundelig
på hendes 250 cc knallert sammen med de 20 - 25 årige drenge. Så hellere en
RCV211 eller YZF M1

Katja er kun med for PR-værdien, sportsligt får hun smidt 1-2 omgange i
nakken når hun kvalificere sig. Jeg ved ikke hvor mage vildcard kører til
søger om at komme med til de enkelte løb, men de bliver valgt med en
blanding sportslige resultater og PR-værdien.

Igen hvis Katja havde været en fyr, havde hun ikke kørt i VM, måske EM eller
det tyskemesterskab.

vh

Niels

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-03 12:47

> [...]
misundelig
> på hendes 250 cc knallert sammen med de 20 - 25 årige drenge. Så hellere

Okay, fair nok, jeg reagerede bare på navnet som afsender...

> [...]
> søger om at komme med til de enkelte løb, men de bliver valgt med en
> blanding sportslige resultater og PR-værdien.

Som jeg nævner i mit tidligere indlæg
så synes jeg bare man skal glæde sig over det hun trods alt gør!

Nu siger du at om hun ikke var en pige, at hun så ville køre EM, hvorfor dog
det? Hun kan kvalificere sig til løbene på lig fod med de andre, så er der
vel ikke noget at komme efter, jeg synes det er så fedt at hun er med blandt
gutterne, selv om hun er 1 eller 2 omgange efter når de kører i mål! *s*

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Knorsfis

Dato : 28-07-03 09:53

> [...]
> hedder Niels er 1,84 høj og vejer 85 kg. Så jeg tror ikke jeg er misundelig
> på hendes 250 cc knallert sammen med de 20 - 25 årige drenge.

Nu ved jeg ikke lige hvad du køre på, men jeg er sikker på at hvis du
tog en bane tur med hende eller en af de andre der kører i den klasse,
så ville du ikke længere kalde deres maskiner for knallerter...
Med mindre at du vil prale af at du har fået baghjul af en knallert

Jesper

Fra : SLP/JM

Dato : 27-07-03 11:25

"Tommy Jensen" <viborg_dk(a)mail.dk> skrev
Men en ung kvinde der har så meget opmærksomhed
> hos det modsatte køn, kan du fortælle mig at der ikke er nogen som helst
> misundelse?!

Der er da ikke noget fedt i at få opmærksomhed alene pga ens køn. Havde
Katja nu samtidig præsteret nogle bedre resultater i GP, end hun pt gør,
havde det været en anden snak. Hun er hurtig på en mc, ingen tvivl om det,
men ikke hurtig nok til at fortjene en fast plads i GP.

--
Mvh Susanne

Fra : finn sander

Dato : 27-07-03 15:30

> [...]
> havde det været en anden snak. Hun er hurtig på en mc, ingen tvivl om det,
> men ikke hurtig nok til at fortjene en fast plads i GP.
-------------------------
Stop lige en halv meter, misundelse er en ting, men at sige hun er så og så
dårlig er ikke sandt , nu kan jeg på stående fod ikke huske hvad nr. hun
blev i std. 750 for et par år siden, men noget talent har hun altså.....
Hvad så men Azuma, Ui og havd de hedder , der er efter hånden "mange" mænd
i GP (bla 125) som KUN er med fordi Japanerne skal værre med ... Nogle teem
får to cykler ( Ajo/findland) men så skal de tage en færdig Japaner med i
købet.... Så længe K.P. kan skaffe penge og køre har hun lige så meget ret
til det som andre...............

FS

Fra : Armand

Dato : 27-07-03 12:13

Inger Drewes <inger.drewes@get2net.dk> skrev i en

> Hvis hun ikke havde været en pige.......

............ og hendes far ikke Suzuki-importør (og for øvrigt netop valgt
til
formand i den tyske branche-organisation) .........

> ..... havde hun nok kigget langt efter et sæde, med de evner hun har.

Og dog:
Helt talentløs er hun nu ikke - De kører fandeme stærkt i den klasse, og
selv 5½ sekund fra spidsen er givetvis på højde af hvad nogen dansk RR-pilot
ville magte :-/
I det lys, kunne det være sjovt at se hende på gæstevisit ved en dansk
RR-afdeling!

--
Armand.

Fra : Tomas Linnet

Dato : 28-07-03 15:41

> [...]
RR-pilot
> ville magte :-/
> I det lys, kunne det være sjovt at se hende på gæstevisit ved en dansk

Ja for søren, det kunne være Nicholaj Søresen, Michael Selmar og Kenni
Aggerholm fik lidt at se til
Jeg skulle nok holde mig væk fra 250 racer klassen den weekend

-Tomas
#2 RS250

Fra : Tomas Linnet

Dato : 28-07-03 15:39

"Inger Drewes" <inger.drewes@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Blandt? du mener vel efter? #29 af 29 startene....
> Hvis hun ikke havde været en pige, havde hun nok kigget langt efter et

Bare det hun kommer til start er en præstation i sig selv, hvor mange gange
er der ikke blevet søgt om wild card til Robbin Harms.

-Tomas
#2 RS250