Robbin Harmes med på Sachsenring
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-03 20:59

Danske Robbin Harms starter som nummer 21 i morgendagens løb på tyske
Sachsenring! Det er virkelig godt gået af den danske rytter!

Hans bedste tid var på 1'29.600 og han er dermed kun 1.883 sekunder efter
"pole" som er Stefano Perugini med en tid der hedder 1'27.717. Harms ligger
dog 0.545 sek. efter Marco Simoncelli på 20. plads.

Det lover godt for denne unge rytter, og lad os håbe han gør en god figur af
sig til morgendagens løb!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-07-03 16:37

Tommy Jensen skrev :
> [...]
> dog 0.545 sek. efter Marco Simoncelli på 20. plads.
>
> Det lover godt for denne unge rytter, og lad os håbe han gør en god figur

Og hvordan gik det så ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 22.7.03)

Fra : MKS - 74

Dato : 28-07-03 16:50

On Mon, 28 Jul 2003 17:37:14 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<laeses_ikke@gromit.dk> wrote:

>af
>
>Og hvordan gik det så ?

Han blev nr. 16 ud af 37 (23 fuldførte) - lige akkurat udenfor
pointene.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Armand

Dato : 29-07-03 19:13

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> skrev i en

> Han blev nr. 16 ud af 37 (23 fuldførte) - lige akkurat udenfor
> pointene.

Jup!
Men ret beset så var hans eneste avancering, når der var mandefald foran
ham - Bortset fra Borsoi, som han endte med at få en dyst med (Borsoi
generobrede sin plads, for atter at blive passeret af Harms), da Borsoi's
tur baglæns igennem feltet fra en 9. plads(?), endte nede omkring 15.-16.
pladsen!
Men at ligge på niveau med en navn som Borsoi er da vel heller ikke så ringe
endda (á lignende debat omkring Katja Poensgen!)

--
Armand.

Fra : [4660] Carsten Peter~

Dato : 31-07-03 00:05

Hej... jeg var dernede og besøge robbin og han havde problemer med cyklen
satte ud men de skiftede alt elektrisk og den kom til at køre normalt men
den mangler de sidste HK som hans team kammerat har.. ved at der sidder en
evolution udstødning og cylinder på...han fik ikke en god start men han
holdt den på hjulende hele løbet...der var 2 gange hvor der var nogen som
røg lige foran ham...det hjælper ikke så meget..iøvrigt så lå hans team
kammerat osse rigtigt godt i svinget... der var kun 2omgange tilbage..
og de har skiftet til brigestone dæk og det er robbin utilfreds med fordi
dunlop er bedre....men han var tilfreds med at (bare) have gennemført et
GPløb selfølgelig var der nogle ting som kunne gøres bedre...men personligt
var det en fed oplevelse at være gæst i Sedorf Racing og have adgang til
mad og drikke og ikke mindst at kunne komme tættere på banen pga. af det
adgangskort jeg havde fået udleveret..iøvrigt stod jeg så meget tæt på da
baiggi stod af, jeg tog lige et billede af ham bag på en scooter...han
klappede visieret ned da han så jeg ville tage billede af ham.. det er
bare forvildt at høre på de GP cykler.. de lamer HELT VILDT...ducati lød
bedst, hvor suzuki lød afhelvede til...jeg har nogle få billeder dernede fra
jeg poster dem på et tidspunkt i binær

Ps. Katja p. er sku lækker nok i virkligheden...

Fra : MKS - 74

Dato : 31-07-03 09:24

On Thu, 31 Jul 2003 01:05:01 +0200, "[4660] Carsten Petersen"
<REMOVEc.p@privat.dk> wrote:

>men personligt
>var det en fed oplevelse at være gæst i Sedorf Racing og have adgang til
>mad og drikke og ikke mindst at kunne komme tættere på banen pga. af det
>adgangskort jeg havde fået udleveret

Ja - det vil jeg tro,det lyder ikke helt skidt det der,lækkert at ha'
de rigtige forbindelser,man er ahmmm ...slet-slet ikke misundelig

>. det er
>bare forvildt at høre på de GP cykler.. de lamer HELT VILDT

Det er ret ekstremt ja,man får jo ikke rigtigt noget indtryk af det
ved at se det på TV - kunne du høre forskel på Rossi's og Gibernau's
RCV'ere så ? Rossi vil jo ikke ha' "rabalder"-RCV'en (egentlig
forståeligt nok)

>..., hvor suzuki lød afhelvede til

He-he,hvorfor er jeg ikke overrasket

>...jeg har nogle få billeder dernede fra
>jeg poster dem på et tidspunkt i binær

Gør endelig det.

>Ps. Katja p. er sku lækker nok i virkligheden...

Fik du prøvet hende da ?!? .