/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
RR : MotoGP - Kevin Schwantz om GSV-R'eren~
Fra : MKS - 74


Dato : 26-07-03 10:27

Det er jo efterhånden ikke nogen hemmelighed at Suzuki har
kæmpeproblemer i MotoGP,hvad er så problemet - jow,den kan simpelthen
ikke dreje,det er næsten _for_ morsomt :

"Suzuki riders Kenny Roberts Jr. and John Hopkins were left a gut
wrenching 19th and 21st in today's first practice for Sunday's German
GP, their GSV-R suffering from a fairly fundamental problem: it can't
corner.

Suzuki brought were running with improvements introduced two weeks ago
at the British GP at Donington Park, which eased crucial throttle
control.
However the different character and almost constant corners of the
Sachsenring put different demands on the machine, with the focus on
handling at extreme lean angles.

Kevin Schwantz, who won the 1993 World Championship along with 25 GPs
as a Suzuki rider, was present for a second GP, observing from the
trackside to help his old team.
This is what he had to say: "Watching from the side, I can see how
both riders have to get off the gas to change direction, and that
unsettles the bike. Then they have to wait before they can open the
throttle again, and that is costing them both time. It's a character
of the bike that is more exaggerated at a track like this."

Hopkins backed up his countryman: "It's difficult to hold the throttle
open at maximum lean because it pushes the front, but when you back
off then it tends to get out of shape. And here you are leaned right
over for such a long time."
And the cure?
"I would be asking for engine position and maybe chassis changes to
try to improve that particular aspect," explained the Texan, pictured
with Hopkins.

Meanwhile, Roberts - celebrating his 30th birthday - was making a
racing return after missing the last three rounds through injury.
Today was the first time he had been back on a motorcycle since the
Italian GP on June 8. <br><br>The 2000 World Champion was also nursing
a fresh injury - he sprained his left ankle playing basketball seven
days ago, part of his training routine.
"It's good to be back on the scene, but frustrating not to be part of
the action up front. Physically my body is doing great, except for a
black and blue left ankle. It's a bit sore, but nothing major," he
declared. "I'm disappointed with my position, and I can't use my
ability to make the bike do a better lap time than it is capable of. I
can only sit on top of it and do what it wants to do, and that's what
we're trying to improve right now."

--
-Michael

 
 
Freddy Lang (26-07-2003)
Kommentar
Fra : Freddy Lang


Dato : 26-07-03 11:36

Er det mon lige nøjagtig denne maskine?
http://www.motorbikestoday.com/gallery/images/Suzuki_GPbike.jpg

Den er ellers lidt lækker for øjnene... imho.


Mvh
Freddy



SVW (26-07-2003)
Kommentar
Fra : SVW


Dato : 26-07-03 11:53

Nej, det er modellen fra sidste år. Den nyeste ser sådanne ud:

http://www.suzuki-racing.com/Display_Picture.asp?Picture=2801

Steffen

Steffen
"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3f22594c$0$32476$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Er det mon lige nøjagtig denne maskine?
> http://www.motorbikestoday.com/gallery/images/Suzuki_GPbike.jpg
>
> Den er ellers lidt lækker for øjnene... imho.
>
>
> Mvh
> Freddy
>
>



Mads Stetter (26-07-2003)
Kommentar
Fra : Mads Stetter


Dato : 26-07-03 12:06

SVW wrote:
> Nej, det er modellen fra sidste år. Den nyeste ser sådanne ud:
>
> http://www.suzuki-racing.com/Display_Picture.asp?Picture=2801
>
> Steffen
>

Men det er jo heller ikke direkte en øjebæ!

MVH Mads Stetter



Rune \(Bandit600R\) (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Rune \(Bandit600R\)


Dato : 27-07-03 22:02

Mads Stetter wrote:
> SVW wrote:
>> Nej, det er modellen fra sidste år. Den nyeste ser sådanne ud:
>>
>> http://www.suzuki-racing.com/Display_Picture.asp?Picture=2801
>>
>> Steffen
>>
>
> Men det er jo heller ikke direkte en øjebæ!
>
> MVH Mads Stetter

Nej, jeg kunne da godt nøjes...

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=7



---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.502 / Virus Database: 300 - Release Date: 18-07-2003



Freddy Lang (26-07-2003)
Kommentar
Fra : Freddy Lang


Dato : 26-07-03 12:09

SVW wrote:
> Nej, det er modellen fra sidste år. Den nyeste ser sådanne ud:
>
> http://www.suzuki-racing.com/Display_Picture.asp?Picture=2801

....faaark.... den ser da lidt rå ud... Den giver virkelig indtryk af at
være blevet lettet for ALT overflødigt... hvad skete der eksempelvis med
udstødningen?



Mikkel Christensen (29-07-2003)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 29-07-03 08:10

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> writes:

> Det er jo efterhånden ikke nogen hemmelighed at Suzuki har
> kæmpeproblemer i MotoGP,hvad er så problemet - jow,den kan simpelthen
> ikke dreje,det er næsten _for_ morsomt :
>
> "Suzuki riders Kenny Roberts Jr. and John Hopkins were left a gut
> wrenching 19th and 21st in today's first practice for Sunday's German
> GP, their GSV-R suffering from a fairly fundamental problem: it can't
> corner.

Hæhæ, det bliver bedre og bedre.
Det kan være de skal ringe til deres Kawavenner og spørge om de har
en god ide...

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de
| fajvhooondred.... Faaaaack!
| <Doctor Rossi - Faster>

MKS - 74 (29-07-2003)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 29-07-03 08:19

On 29 Jul 2003 09:10:11 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

>Hæhæ, det bliver bedre og bedre.

På et eller andet tidspunkt så bliver det så ringe at det kun kan gå
fremad ,man fatter det ikke - selvom GSV-R'eren blev hastet igennem
sidste år så kan den undskyldning vel ikke bruges længere - det _er_
simpelthen for dårligt,men du husker vel en tråd fra noget tid siden
Mikkel ),om Suzuki's evner (eller mangel på samme) til at
frembringe en konkurrencedygtig racer når de nu kan lave en Gixxer1000
der klarer godt i endurance .... he-he-heeeh

>Det kan være de skal ringe til deres Kawavenner og spørge om de har
>en god ide...

Kawa er faktisk lidt fortrøstningsfulde og mener at de så langsomt kan
begynde at udfordre......Suzuki....så er spørgsmålet bare om det er
godt eller skidt,se :

http://crash.net/news_detail.asp?championship_id=6&news_id=72454&language_id=1


--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/
(opdateret med nye dele:24-06-2003)

Mikkel Christensen (29-07-2003)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 29-07-03 08:51

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> writes:

> On 29 Jul 2003 09:10:11 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
> wrote:
>
> om Suzuki's evner (eller mangel på samme) til at frembringe en
> konkurrencedygtig racer når de nu kan lave en Gixxer1000 der klarer godt
> i endurance .... he-he-heeeh

Pøh! Hvem fanden skulle ha' troet at deres prototype afdeling er uendelig
inkompetent i forhold til deres serieproduktion.
Alle andre steder vil man jo typisk samle de bedste og klogeste til at
udvikle prototyper, men åbenbart ikke på Suzuki.

> >Det kan være de skal ringe til deres Kawavenner og spørge om de har
> >en god ide...
>
> Kawa er faktisk lidt fortrøstningsfulde og mener at de så langsomt kan
> begynde at udfordre......Suzuki....så er spørgsmålet bare om det er
> godt eller skidt,se :
>
> http://crash.net/news_detail.asp?championship_id=6&news_id=72454&language_id=

*suk*

McCoy kørte næsten fra Roberts. Turtle vs Turtle....

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de
| fajvhooondred.... Faaaaack!
| <Doctor Rossi - Faster>

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste