MotorCross baner på sjælland til 500cc mas~
Fra : Tjinca

Dato : 25-07-03 23:29

Heysa,
Ja, så sker det... jeg blir i næste uge en lykkelig ejer af en Yamaha YZ
490 Cross maskine, uden lygte, plader, eller lignende... 100% bane fræser :)
hæhæ

Men hvis nu jeg skal teste den igennem, hvor gør jeg så det lovligt ???
for jeg går ud fra at hedehusende grusgrav nok ikke er særlig lovligt :)

Så jeg er intereseret i at finde klubber, baner, osv... så tæt på KBH
uden at skulle over en bro :) så jeg kan få mig et stort smil over læberne
:)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
snart Yamaha YZ 490 :)

P.S. pga det nye barn i famillien, blir børnebidraget til MZ'en kraftigt
beskåret, og den blir nu bygget om til bedst benzin økonomi :) men stadig
med BT-45 dæk på :)

Fra : Gert kristensen

Dato : 26-07-03 09:41

her er alt du bør vide
www.dmusport.dk

Fra : RacerNiels

Dato : 26-07-03 17:05

"Tjinca" <Tjinca10@hotmail.com> wrote in message
> [...]
YZ
> 490 Cross maskine, uden lygte, plader, eller lignende... 100% bane fræser

Er det SvinetT du har købt?? Det er jo kun mig der kan starte den..

Se her for baner
http://www.dmusport.dk/database/baneovs.asp?Gren=MOTOCROSS&Omr=3&Valg=Send

Kejserdalen ligger i Humlebæk - det er den eneste jeg lige har været på.

Niels m. Den Gyldne StøvleT
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Moller

Dato : 28-07-03 08:05

> Er det SvinetT du har købt?? Det er jo kun mig der kan starte den..

Detsvære ikke aligevel, der er en der har budt 500 mere end mig nu, og
så koster den mere end hva jeg vil give for den... den ligger trodsalt på 4
pladsen over tidernes værste dirt bike :) ..

> Se her for baner
> http://www.dmusport.dk/database/baneovs.asp?Gren=MOTOCROSS&Omr=3&Valg=Send

hmmm, nu har jeg side og læst og læst indtil jeg hørte handlen var
anuleret :( ... så man blir fristet til at skaffe en 250cc 2 takter :) for
at køre en gang cross :)

> Kejserdalen ligger i Humlebæk - det er den eneste jeg lige har været på.

Så også at hedehusende lå tæt på :)

VH
Lars Molnit