Så er der ny cykel til farmand jubii
Fra : HSF

Dato : 25-07-03 16:19

Hej i NG
Jubii
Her den 1. august får jeg min nye cykel som er en sprit ny Suzuki VZ 800
Marauder
så det bliver en dag med et kæmpe smil inde i hjælmen, men jeg syntes ikke
jeg kan finde nogle test af den på nettet
er der nogen af jer der kan hjælpe med et par links eller + og - ved den
cykel kommentarer
God weekend til alle og kør forsigtigt derude

--
Henrik S. Franzen
hsfNOSPAM@C.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 25-07-03 16:35

Stort tillykke herfra.

Må solen skinne længe endnu

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ulf Gustavsen

Dato : 25-07-03 18:54

Tillykke med VZ800. Det er en cruiser af rang.

Og så er der jo lige SCCD. En fed klub. Kig ind i et godt selskab.
http://sccd.dk/index1.htm
Venligst
Ulf Gustavsen
Næstved.
VS750 Intruder

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-07-03 22:37

HSF wrote:

> Her den 1. august får jeg min nye cykel som er en sprit ny Suzuki VZ
> 800 Marauder

Stort tillykke med den. Skynd dig at tage nogle billeder af den når du har
fået den og send dem ind på sitet

Glæder os til at se den.

Hilsner,

Tony
Fazer 1000

Fra : Peter Aagaard

Dato : 26-07-03 14:22

HSF wrote:
> [...]
> så det bliver en dag med et kæmpe smil inde i hjælmen, men jeg syntes
> ikke jeg kan finde nogle test af den på nettet

1 august, der er jo en helt uge til, det må da være ulideligt at gå og vente
, men tillykke herfra alligevel...

> er der nogen af jer der kan hjælpe med et par links eller + og - ved
> den cykel kommentarer
> God weekend til alle og kør forsigtigt derude

ja ja, rolig nu, vi kører jo ikke allesammen på choppere

Mvh. Peter
(RSV Mille)

Fra : eli

Dato : 26-07-03 19:53

lad være med at lede efter anmeldelser eller kommentarer, hvis du har
besluttet eller har købt den..Hvis der bliver sagt noget skidt om den, vil
det plage dig resten af levetiden..Er du glad for den...jamen så lad resten
af befolkningen tie for evigt eller indtil du skal bruge råd til rep..
just my 10 cents...
Og forresten, stort tillykke..har selv købt ny mc for en uge siden;)))

--
M.v.h
Dan