Kawa dele... HVOR???
Fra : Knorsfis

Dato : 25-07-03 10:52

Hej NG

I en del år her jeg kørt honda, hvor jeg satte pris på davidsilverspares.
Men hvad gør man nu når man har valgt at få sig en kawasaki??
Findes der et firma lig davidsilver men bare til kawa'er??

Pfh Tak
Jesper
GPZ 500s

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 25-07-03 16:32

Aagesen i Kbh skaffer helt fint reservedele - og ellers er der Klasmo-
bikes i Hamburg - men jeg er ikke helt sikker på om det har reservedele til
GPZ´ere, men det er da et forsøg værd.

mvh

Hans

Fra : Knorsfis

Dato : 28-07-03 09:57

> Aagesen i Kbh skaffer helt fint reservedele - og ellers er der Klasmo-
> bikes i Hamburg - men jeg er ikke helt sikker på om det har reservedele til
> GPZ´ere, men det er da et forsøg værd.

Ved godt at Aagesen og andre sagtens kan skaffe de dele man nu end kan
få brug for, men finten ved at bruge davidsilver spares når man kører
Honda er, at man kan få delene meget billigere (ned til halv pris).
Derfor kunne det være fedt hvis der var en der kendte til en lign.
side hvor det bare er Kawa dele...

Jesoer

Fra : Pwh

Dato : 28-07-03 18:56

Knorsfis wrote:

> [...]
> Honda er, at man kan få delene meget billigere (ned til halv pris).
> Derfor kunne det være fedt hvis der var en der kendte til en lign.

Jamen nu er det jo en Kawa og ikke en Honda, så du får slet
ikke brug for lige så mange reservedele ;)

/Jens Kwak KR-1

Fra : Kenneth T

Dato : 01-08-03 16:54

Find reservedelsnummeret & teksten på den del du sakl bruge her:
http://www.buykawasaki.com/Default.asp?strContentURL=site/VIVehicleInformati
on/VIChooseVehicle.asp?intCatalogID=2&intParts=1

Spørg evt om priser hos de her forhandlere:
http://www.kawasaki-bristol.co.uk/index.htm
http://www.bartonmotors.co.uk/parts/bikespares.htm
http://www.kawasaki-pboro.demon.co.uk/index2.htm
http://www.anchor-kawasaki.co.uk/page8.htm

Typsk pris på nye dele ca halvdelen af prisen i DK, brugte dele lidt
billigere. Men protoen kan være høj fra Englend.

--
MVH
Kenneth T