Svag bund :-( (gpz500s)
Fra : Knorsfis

Dato : 25-07-03 09:46

Hejsa NG

Jeg synes at min GPZ500s er ret svag i bunden.
Nogen herfra der har erfaring med et jetkit og tilhørende kn-filter
til sådan en model?
Er der mærkbart mere træk i bunden?
Det skal lige siges at der sidder en Laser potte på.
Hvilket værksted på Sjælland skal man vælge for at få det mest
optimale ud af et Jetkit?

Mvh
Jesper
GPZ500S (med dejlig lyd)

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 25-07-03 09:54

> Jeg synes at min GPZ500s er ret svag i bunden.
> Nogen herfra der har erfaring med et jetkit og tilhørende kn-filter
> til sådan en model?

Prøv evt. at skifte gearing i stedet.

Fra : Pwh

Dato : 25-07-03 12:26

Knorsfis wrote:
> [...]
> Det skal lige siges at der sidder en Laser potte på.
> Hvilket værksted på Sjælland skal man vælge for at få det mest

Jeg blev i sin tid belært af Heinrich hos Lydmuren om at det
var spildte penge at sætte jetkit i min Gpx600R dengang
at han skulle monterer en 4i1 Cobrapotte. Han sagde at han
ved almendelig inddysning kunne få den til at gå lige så godt.
Kwaken kørte da også helt perfekt da han var færdig med den.
Så tror du ikke bare at du skal ofre en inddysning i et rullefelt
på din for at få den til at gå ordentligt. Men ellers skal du nok
heller ikke regne med at en Gpz500 kommer til at trække som et lokomotiv ;)
Det har forøvrigt slet ikke godt af hvis du lader den ligge og sejtrække,
husk at det er en mc-motor og ikke noget der ligger i en madkasse :)

/Jens Kawa KR-1 (med bundtræk fra 8000 rpm)

Fra : Hekto

Dato : 25-07-03 12:32

In article <3f2113b5$0$13243$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...
> /Jens Kawa KR-1 (med bundtræk fra 8000 rpm)

Arrrh! Ka' det nu være rigtigt????
- Er det ikke TRÆK VED 8.000 Omdr. +/- 100 omdr.??? ;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : Pwh

Dato : 25-07-03 13:44

Hekto wrote:
> In article <3f2113b5$0$13243$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
> deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...
>>

> Arrrh! Ka' det nu være rigtigt????
> - Er det ikke TRÆK VED 8.000 Omdr. +/- 100 omdr.??? ;0)

Jo, helt sprogligt korrekt var det nok ikke ;)
Så må jeg nok erkende at at bundtræk er ikke eksisterende på KR-1'eren ;(

/Jens Kawa KR-1 (med elastikspring fra 8000 rpm. er det bedre Brian)

Fra : Ninja Rider

Dato : 25-07-03 13:57

Hejsa

Pwh wrote:
> /Jens Kawa KR-1 (med elastikspring fra 8000 rpm. er det bedre Brian)

Hmm.... Det må se sjovt ud når du kommer tilbage ad...

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Pwh

Dato : 25-07-03 15:36

Ninja Rider wrote:
> Hejsa

> Hmm.... Det må se sjovt ud når du kommer tilbage ad...
>
> Mvh Emil

Jeg ser altid sjov ud når jeg kører på KR-1'eren.
Kæmpe grin på og tungen flagrende ud af flaben

/Jens

Fra : Cykellapper

Dato : 27-07-03 19:50

> Hmm.... Det må se sjovt ud når du kommer tilbage ad...
>
> Mvh Emil

OT:

LOL!
Det har været forsøgt!!

Lars TT fra Struer Touring Club havde på et tidspunkt en Jawa 350 med
sidevogn. Den forbandt vi engang til en lygtepæl med en 20 meter lang
elastik, lavet af bil-slanger.

Det var pænt hylt at se, hvor langt man kunne få den ud, inden den blev
trukket tilbage.... ...og at se folk i hovedet, når de skulle
hurtigt-bakke på sådan et bæst!

Cykellapper

Fra : Hekto

Dato : 25-07-03 14:36

In article <3f21262a$0$13167$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk says...
> /Jens Kawa KR-1 (med elastikspring fra 8000 rpm. er det bedre Brian)

Det svarer nok bedre til fornemmelsen, i virkeligheden!!

Fra : Carsten

Dato : 25-07-03 21:42

Knorsfis wrote:

> Hejsa NG
> Jeg synes at min GPZ500s er ret svag i bunden.

Hvad med at bytte den til en zzr 1100 ? Der får du både bund-, mellem- og
top- raket-træk/tryk/fart til en billig pris

Carsten

Fra : Knorsfis

Dato : 26-07-03 13:38

> Hvad med at bytte den til en zzr 1100 ? Der får du både bund-, mellem- og
> top- raket-træk/tryk/fart til en billig pris

Ja og jeg får 90kg ekstra at slæbe på og mere sved på panden når jeg
er ude og lege på de sjove veje (hvor den godt kan følge med 600ccm'er
fra midt 90'erne)
En højere forsikring kan jeg heller ikke komme uden om. samt en højere
pris i indkøb...
Tror ikke lige en ZZR1100 er noget for mig.

Jesper

Fra : Pwh

Dato : 26-07-03 20:56

Knorsfis wrote:

> [...]
> pris i indkøb...
> Tror ikke lige en ZZR1100 er noget for mig.

Læs nu hvad manden skriver, han vil jo bytte med dig ;)
Det er sgu da et meget godt tilbud

/Jens Kwak KR-1 (som IKKE skal byttes væk)

Fra : Knorsfis

Dato : 27-07-03 09:13

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3f22dce8$0$13267$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

> Læs nu hvad manden skriver, han vil jo bytte med dig ;)
> Det er sgu da et meget godt tilbud

Ja det kan der være noget om, men det eneste jeg kan bruge sådan et
"lokum"-otiv til er at sælge videre og med tanke på længden af mit
sidste mc-salg, så er det ikke lige det min tålmodughed siger ja til.

Jesper