Sverige ER bare for Off-Rødder :-)
Fra : dots

Dato : 25-07-03 02:00

Kommet hjem fra Skåne Ræset --- Ohhh - - Det var godt !
Totalt søde folk, spor udi alt hva du ka få lyst til, enduro-slinga,
crossbane, off-roadspor, grusvej --- det er dælme et pragtfuldt område at
køre i.
Første dag kørte vi i et militærterræn med kampvognsspor og vuptier af al
uberegnelig slags, så lå der plusli en lille crossbane derinde til venstre
for næste busk.. den må jo prøves Tredie grusvej, fjerde grantræ til
højre(?) starter enduro"slinga"- ska' osse prøves, hehe.. og sådan
fortsætter det ... - et mægtigt terræn, vi nåede kun en trediedel ...!
I dag kørte vi på Söderåsen, skovterræn med masser af sten .. Milevis af
skovstier, også dem der er _mere_ svære at forcere..
Det kan kun anbefales at tage med til Sverige; hvis du er til Off-Road
Fordi vi VIL gøre det igen-igen

- dots -
Honda CRM125 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216

Fra : Stefan Hansen

Dato : 25-07-03 16:14

"dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> skovstier, også dem der er _mere_ svære at forcere..
> Det kan kun anbefales at tage med til Sverige; hvis du er til Off-Road

Lyder som om i har haft en super tur... jeg vil meget gerne med på eventur
hvis i har planer om at tage afsted igen.

hilsen stefan xt350

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 25-07-03 16:29

Stefan Hansen wrote:
> Lyder som om i har haft en super tur... jeg vil meget gerne med på
> eventur hvis i har planer om at tage afsted igen.
>
> hilsen stefan xt350

Tror du ikke du skulle vente, til din xt'er røg bare en lille smule mindre
end min dt'er?

--
Jens Rafaelsen
GSX600F

Fra : Stefan Hansen

Dato : 25-07-03 18:13

"Jens Rafaelsen" <rafaelsen@stofanetpunktumdk> wrote in message

> Tror du ikke du skulle vente, til din xt'er røg bare en lille smule mindre
> [...]
Du er bare misundelig fordi min 4-takter ryger mere end din 2 takter... jeg
har lige skildt den ad, så nu må se hvornår det bliver klar...

hilsen stefan