Tur fra Århus -> Fyn ?
Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 24-07-03 18:46

Sidste mdr. var der et indlæg omkring en tur, der gik fra Århus til Fyn,
hvor der ville være et mega træf.

Nu nærmer vi os den sidste Søndag i mdr. igen, og jeg ville da bare høre om
vi mødes samme sted som sidst, hvis ellers vejret er bedre denne gang? :)

Ses!

Fra : Thomas Jensen

Dato : 24-07-03 21:17

> Nu nærmer vi os den sidste Søndag i mdr. igen, og jeg ville da bare høre
om
> vi mødes samme sted som sidst, hvis ellers vejret er bedre denne gang? :)

hvis du tænker på kaffemødet ved karolinecafeteriet, så er det den sidste
søndag i hver måned, og der er altid mange

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Carlsen

Dato : 25-07-03 08:10

Hvis vejret bliver til det så mødes vi kl. 11.30 / 12.00 ved X-kiosken på
Thorvalsensgade.

Pierre Roland

Fra : schlæger

Dato : 25-07-03 11:51

Carlsen wrote:

> Hvis vejret bliver til det så mødes vi kl. 11.30 / 12.00 ved X-kiosken på
> Thorvalsensgade.

Hvor mange kører med, og hvilket tempo køres der i ??

Mvh Schlæger

Fra : Carlsen

Dato : 25-07-03 11:58

Jamen hvis det bliver godt vejr så køre vi omk 8 + stykker og vi køre i et
stille og roæigt tempo. Vi tager landevejen til vejle og derfra motorvej
(kun fordi at vi ikke kender vejen derfra).

Håber at det bliver 30 grader og skyfrit.

Pierre

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 28-07-03 19:27

"Carlsen" <pierre-roland@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> (kun fordi at vi ikke kender vejen derfra).
>
> Håber at det bliver 30 grader og skyfrit.

Den er eller nem.

Følg vej 170 sydpå mod Kolding, lige før Kolding kommer i på en firsport
motortrafik vej (Læs motortrafik - pas på håndtaget lige hvor denne vej
bliver til almindelig landevej, svinger i til venstre mod Middelfart (Der er
nogle rigtige lækre sving mellem Koldning og Middelfart, og en tur over den
gamle bro, er også en udsigt værd

God tur

/Ulrik

PS. I kan også køre mod Fredericia, fra Vejle - personligt synes jeg ikke
denne vej er nær så køn, omend noget kortere.