Søger en sød fyr...
Fra : Per Emborg

Dato : 24-07-03 17:43

Der evt. vil køre til træf med mig ???

Ved ikke helt om dette er det rigtige forum ???

Knus fra Per

Fra : Anders Christensen

Dato : 24-07-03 18:06

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message

> Der evt. vil køre til træf med mig ???
>
> Ved ikke helt om dette er det rigtige forum ???
>
> Knus fra Per

Kan ikke dy mig...
Mikke det er scor.dk du skal prøve med kontaktannoncer på?
-Der finder du sikkert en masse søde fyre :)

--
Mvh Anders Christensen
NB: Af hensyn til dem der ikke selv kan se ironien i ovenstående, så er det

Fra : Pwh

Dato : 24-07-03 19:45

Anders Christensen wrote:

> NB: Af hensyn til dem der ikke selv kan se ironien i ovenstående, så
> er det altså bare ment som en joke

Øv øv og atter øv, nu håbede jeg lige ;(

/Jens

Fra : Per Emborg

Dato : 24-07-03 18:07

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

PETER FOR SATAN JEG ÆDER DIG

Real Per Emborg

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 24-07-03 18:44

Per Emborg wrote:

> PETER FOR SATAN JEG ÆDER DIG
>
> Real Per Emborg

GRILL!!

Det er go værkstedshumor!

--
Tony
Kilofazer

Fra : Jens Didriksen

Dato : 24-07-03 22:19

> Det er go værkstedshumor!

He, he - ja og sikkert brand ulovligt at udgive sig for en anden end den man
er, såfremt at det kan få vidttrækkende konsekvenser for skadeslidte.

Jeg kan ikke vente med at læse sagsakterne hvori skadeslidte vil påråbe sig
en væsentlig økonomisk kompensation grundet hans nu tvungen udmeldelse af
Fremskridtspartiet fordi de nu har opdaget at han ikke mere passer ind i et
korrekt dansk samfund, automatisk livsvarig indmeldelse af
http://www.lambda.dk/grupper/mc.htm og beskåret arveret i svigermors
testamente...

Men pyt - for oven over alting skinner moder sol (eller noget i den retning
ifølge hr. Passer).

Sweet dreams

Didrik

Fra : ZX-10

Dato : 24-07-03 21:44

ROTFL-----
Per Emborg <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bfp3oa$gfj$1@sunsite.dk...

Fra : Hekto

Dato : 25-07-03 07:00

In article <bfp3oa$gfj$1@sunsite.dk>, Per Emborg says...

Hæ! - Hæ! ... man har måske forladt PC'en et øjeblik????
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Georg Arndt

Dato : 24-07-03 18:58

Hej Per
Det vil jeg gerne

--
Mange mange knus

Hans Georg

hg-arndt@optometrist.dk

Fra : Per Emborg

Dato : 24-07-03 19:14

--
"Hans Georg Arndt" <nytsyn@optometrist.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Per
> Det vil jeg gerne
>

> --
> Mange mange knus
>
> Hans Georg

Nu stopper i bare det er HÆRVÆRK

Og HG på den måde får jeg sku da ikke lov til at komme med til Als

Per Emborg som troede at Honda folk holdte sammen

Fra : RacerNiels

Dato : 24-07-03 21:42

Fra : Armand

Dato : 25-07-03 22:22

> Nu stopper i bare det er HÆRVÆRK
> --
> Per Emborg, som troede at Honda folk holdte sammen

- - - - og som endnu ikke har tillært sig at slette egne indlæg mens tid er!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-07-03 22:36

Armand wrote:

> - - - - og som endnu ikke har tillært sig at slette egne indlæg mens
> tid er!

Yada yada ... jeg har ved flere (3) forskellige lejligheder kunnet
konkludere at det IKKE virker =

--
Tony
Fazer 4x250ccm

Fra : Armand

Dato : 26-07-03 10:57

Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en

> Yada yada ... jeg har ved flere (3) forskellige lejligheder kunnet
> konkludere at det IKKE virker =

Så vær du glad for at du ikke har kammerater af samme slags som Per =

> Tony
> Fazer 4x250ccm

Mnjaeh :-/
Vel kun 4X249,5cm³, når alt kommer til alt!

--
Armand.

Fra : ZX-10

Dato : 26-07-03 12:54

Vil dog lige sige at på bagrund af denne tråd, har jeg har fundet sammen med
Per. Selvom han er Honda mand, er han faktisk ret så lækker...:)-....og
kærlig.....ROTFLMAO---Kenneth ZX-10
www.skanderborgmc.dk
Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bftjv1$1g46$4@news.cybercity.dk...

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-07-03 13:03

Armand wrote:

> Så vær du glad for at du ikke har kammerater af samme slags som Per
> =

Ork - jeg har nogle, der er værre... De kunne f.eks. finde på at klistre mit
ansigt ind på et billede med 2 hondakørere i skøn forening og distribuere
det ud i vennekredsen. Okay - indrømmet - jeg kunne nok finde på det samme
med dem

> Mnjaeh :-/
> Vel kun 4X249,5cm³, når alt kommer til alt!

Det er ikke engang løwn

--
Tony
Fazer Grande

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-07-03 19:46

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> writes:

> Per Emborg som troede at Honda folk holdte sammen

Det gør de jo så tydeligvis også ... spørgsmålet er vel bare hvem den
anden Honda-mand skal være

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Morten Christensen

Dato : 24-07-03 22:30

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message
> Det gør de jo så tydeligvis også ... spørgsmålet er vel bare hvem den
> anden Honda-mand skal være

> Det gør de jo så tydeligvis også ... spørgsmålet er vel bare hvem den
> anden Honda-mand skal være

Hmm, måske deraf forkortelsen HONDA er fremkommet?
Hold Om N*sserne - Damerne Angriber!

Med Venlig Hilsen
/\/\orten C.
\/\/ebmaster, rrfyn.dk

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 25-07-03 22:54

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Yada yada ... jeg har ved flere (3) forskellige lejligheder kunnet
> konkludere at det IKKE virker =

Er det ikke blot fordi din newsreader allerede har hentet artiklen og
cached den? Normalt virker det da ganske fint at sende en cancel eller
en supersede. Jeg har i hvert fald ikke oplevet problemer.

Selvfølgelig kan man sætte en newsserver op til at ignorere cancels og
supersedes, men det tror jeg altså ikke der er nogen af de større
danske udbydere der har gjort med deres newsservere.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-07-03 00:02

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Er det ikke blot fordi din newsreader allerede har hentet artiklen og
> cached den? Normalt virker det da ganske fint at sende en cancel eller
> en supersede. Jeg har i hvert fald ikke oplevet problemer.

Tror det ikke. I alle tilfældene er der blevet svaret på mit indlæg _efter_
jeg har prøvet at slette det. Når først det ryger videre fra den ene til den
anden newsserver så virker det som om "skaden" er sket.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Armand

Dato : 26-07-03 10:59

> [...]
den
> anden newsserver så virker det som om "skaden" er sket.

Der er vel en del med fast forbindelse der har sat newsreaderen til at hente
ned vedvarende, og derfor får meddelesen ind med det samme og førend at man
kan nå at slette igen. Er pågældende ikke tilstede, er det jo ganske
tænkeligt at der først kommr et svar på dit ellers slettede indlæg senere
:-/

Nu er dette jo ikke news.dk.test men du kunne jo prøve at sende et
provokerende svar (til mig f.eks.) og hurtigt derefter slette det igen.
Derved kan du jo anskue forekomsten af reaktioner på provokationen som bevis
for sletning eller forekomst!

--
Armand.
(der ikke accepterer mærkefanatiske indlæg som provokerende, da Kawasaki jo

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-07-03 01:06

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> crashed Echelon writing

> Er det ikke blot fordi din newsreader allerede har hentet artiklen og
> cached den? Normalt virker det da ganske fint at sende en cancel eller
> en supersede. Jeg har i hvert fald ikke oplevet problemer.

OE har aldrig været brugervenlig hvad cancel angår. Den har funktionen men
er altid ubrugelig (deaktiveret).

--
Bjarke Andersen

Fra : Armand

Dato : 26-07-03 09:39

Bjarke Andersen <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en
> Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> crashed Echelon writing

> OE har aldrig været brugervenlig hvad cancel angår. Den har funktionen men
> er altid ubrugelig (deaktiveret).

ØH?

Jeg sletter da med succes v.h.a. mit OE, skulle jeg mene!

Mon ikke at din opfattelse af at funktionen ikke er aktiveret skyldes at du
har noteret dig "SLET" -linien hvor det ikke er et eget indlæg der har været
valgt :-/
Prøv at vælge et af dine egne indlæg og find så den (highlightede)
"SLET" -linie under "MEDDELESE" (eller måske at du ikke har OE??)!

--
Armand

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-07-03 12:25

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> Prøv at vælge et af dine egne indlæg og find så den (highlightede)
> "SLET" -linie under "MEDDELESE" (eller måske at du ikke har OE??)!

Jeg anvender idag ikke OE men Xnews (mange flere funktioner, og ret så
lækker når man lige lærer den at kende).

Men dengang jeg anvendte OE, så vælger man ens eget indlæg, meddelse og
slet og nej, slet er grå markeret/deaktiveret.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-07-03 10:24

> Tror det ikke. I alle tilfældene er der blevet svaret på mit indlæg _efter_
> jeg har prøvet at slette det. Når først det ryger videre fra den ene til den
> anden newsserver så virker det som om "skaden" er sket.

Så er det fordi folk har hentet dit indlæg før du når at slette
det. Cancels og supercedes propageres rundt på usenet som alle andre
kontrol-beskeder.

Derfor foretrækker jeg oftest at sende en supersede, hvis jeg kan se
at jeg har lavet fejl i et indlæg, og jeg bare lige skal lave en
rettelse/tilføjelse. Det ville dog ikke have hjulpet Per i denne
situation, nu er han stemplet som Hondamand

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : MKS - 74

Dato : 26-07-03 11:08

On Sat, 26 Jul 2003 11:23:54 +0200, Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc>
wrote:

>Så er det fordi folk har hentet dit indlæg før du når at slette
>det. Cancels og supercedes propageres rundt på usenet som alle andre
>kontrol-beskeder.

Jeg har heller ikke nogen problemer med at cancels...når blot de
følger nogenlunde hurtigt efter det oprindelige indlæg så er det
næsten altid rettelsen der bliver svaret på...

>Det ville dog ikke have hjulpet Per i denne
>situation

Næh for det er jo svært at cancle en fake - noget man iøvrigt skal
afholde sig fra på Usenet IMO,også selvom det det kun er en joke
mellem venner og selvom det var ret tydeligt her

>, nu er han stemplet som Hondamand

Det er da en positiv ting ?!? Er der forresten ikke noget med at de
mest ekspressive homofobe tit er dem der er mest usikre på deres egen
seksualitet - så er der noget du prøver at fortælle os Jacob ?!?

Jeg troede nu ellers at Suzuki-ejere var masochister - skal man ikke
næsten være det for at eje noget man _ved_ er noget
discountskrammel....

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Armand

Dato : 26-07-03 11:43

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> skrev i en

> Næh for det er jo svært at cancle en fake - noget man iøvrigt skal
> afholde sig fra på Usenet IMO,også selvom det det kun er en joke
> mellem venner og selvom det var ret tydeligt her

Eftersom at Per vidste hvem der var synderen gik jeg ud fra at det skyldtes
at han vidste hvem der havde siddet uovervåget ved hans PC, hvorfor det ikke
vil være fake som sådan :-/

--
Armand.

Fra : Per Emborg

Dato : 26-07-03 12:15

Klip

> [...]
skyldtes
> at han vidste hvem der havde siddet uovervåget ved hans PC, hvorfor det

Den var ikke sendt via min PC men genkendt via egenskaber

From: "Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk>
Newsgroups: dk.fritid.motorcykel
Subject: Søger en sød fyr...
Date: Thu, 24 Jul 2003 18:43:24 +0200

Per Emborg

Fra : MKS - 74

Dato : 26-07-03 19:46

On Sat, 26 Jul 2003 13:15:25 +0200, "Per Emborg"
<FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote:

Jeps specielt denne linie er en dead give-away :

--
-Michael

Fra : Armand

Dato : 26-07-03 22:59

> Klip

> Den var ikke sendt via min PC men genkendt via egenskaber

Fyyyh Peter :-|

--
Armand.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-07-03 12:18

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> writes:

> Næh for det er jo svært at cancle en fake - noget man iøvrigt skal
> afholde sig fra på Usenet IMO, [ ... ]

Nej, det er faktisk temmelig let at cancle andres indlæg, hvis man
vil. De fleste usenetudbydere har heldigvis en meget klar holdning til
den slags. Det er normalt ikke tilladt, og der ses meget alvorligt på
det.

> også selvom det det kun er en joke mellem venner og selvom det var
> ret tydeligt her

Heh - Per skulle bare begynde at signere sine indlæg med PGP, så ville
hans venner have lidt sværere ved at udgive sig for ham

> Det er da en positiv ting ?!?

Det er jo som man ser på det

> Er der forresten ikke noget med at de mest ekspressive homofobe tit
> er dem der er mest usikre på deres egen seksualitet - så er der
> noget du prøver at fortælle os Jacob ?!?

Nej, jeg er endnu ikke klar til at springe ud af skabet som
Honda-kører

.... men OK, den CB500 jeg tog kørekort på var da en fin maskine, og
den var da også med i overvejelserne da jeg skulle finde min første
MC.

En eller anden dag kan det dog godt være at det kunne være fedt nok
med sådan et fejeblad - der var en ude i klubben i går. Den var nu
også OK.

> Jeg troede nu ellers at Suzuki-ejere var masochister - skal man ikke
> næsten være det for at eje noget man _ved_ er noget
> discountskrammel....

Ja, et eller andet skal man jo bruge sin tid på, og hvorfor så ikke
bruge den på en HMG?

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : MKS - 74

Dato : 26-07-03 19:32

On Sat, 26 Jul 2003 13:17:32 +0200, Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc>
wrote:

>Nej, det er faktisk temmelig let at cancle andres indlæg, hvis man
>vil.

NaturIigvis,men ikke uden at blande andre ind i det vel - trods
alt lidt nemmere med ens egne...uden at sætte hele den tyrkiske musik
i sving,det er jo ligesom også 2 forskellige bevæggrunde.

>Det er jo som man ser på det

Der er jo kun een måde at se på det - Honda styrer og jo før man lærer
det jo før får man et godt liv,og indser hvor ringe det var før med
Suzuki...get a life,get a Honda.

>Nej, jeg er endnu ikke klar til at springe ud af skabet som
>Honda-kører

Whimp....men okay da, "endnu" må jo så betyde at du er på vej .

--
-Michael

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-07-03 13:46

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> NaturIigvis,men ikke uden at blande andre ind i det vel

Det er først bagefter de bliver blandet ind i noget

I øvrigt, så kan man undgå det ved at diverse newsservere begynder at
understøtte cancel-lock, som jeg fx også bruger i dette indlæg.

> Whimp....men okay da, "endnu" må jo så betyde at du er på vej .

.... det kan jo være en meget lang vej

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Steen Gruby

Dato : 24-07-03 19:29

On Thu, 24 Jul 2003 18:43:24 +0200, "Per Emborg"

Agurketid ?

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Bjørn S

Dato : 24-07-03 19:33

"Steen Gruby" skrev ¨
> Agurketid ?

Hmmm...giv nu ikke enlige mænd brænde på bålet !!
*ROFL*

--
/Bjørn

Fra : Hekto

Dato : 25-07-03 07:01

In article <gDVTa.36531$Kb2.1479246@news010.worldonline.dk>, Bjørn S
says...

> "Steen Gruby" skrev ¨
> >

> Hmmm...giv nu ikke enlige mænd brænde på bålet !!
> *ROFL*

*GRILL*

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 24-07-03 19:33

Steen Gruby <steen.gruby@(at)gruby.dk> wrote:

> Agurketid ?

Muligvis - han ser da ellers meget sød ud

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Brian W.

Dato : 24-07-03 20:14

Per Emborg wrote:
> Der evt. vil køre til træf med mig ???
>
> Ved ikke helt om dette er det rigtige forum ???
>
> Knus fra Per

LOL

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : mcisten

Dato : 25-07-03 08:17

Kører du Honda Goldwing , med masser af lys ?

ROFL

Stakkels Per , men tænk på at ham, der har udgivet sig for at være dig ,
måske har nogle ønsker han ikke tør komme frem med.

I fælge Freud osv.