Fællestur idag kl. 19 (KBH)
Fra : Flemming Nyboe

Dato : 23-07-03 12:19

Hey

Grundet det forhåbentligt gode vejr idag og den ellers tvivlsomme 5-døgns
udsigt, kører jeg fra DTU kl. 1900.
Hvor turen går hen kan vi jo snakke om.

Anker Engelunds Vej
Bygning 101 indgang E
Kraks 117:H1

VH
Flemming Nyboe
'00 SV650S

Fra : stefan

Dato : 23-07-03 12:48

"Flemming Nyboe" <flemREMOVEming.e@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hey
>
> Grundet det forhåbentligt gode vejr idag og den ellers tvivlsomme 5-døgns
> [...]

Det tilbud vil jeg tage dig op på Flemming.
Vi er en 4-5 stykker der kører idag/aften, så lad os da finde ud af det.

Stefan
RF600R

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 23-07-03 15:56

"stefan" <macstefan502@hotmail.com> wrote in message

> Det tilbud vil jeg tage dig op på Flemming.
> Vi er en 4-5 stykker der kører idag/aften, så lad os da finde ud af det.

Vi ses, mød op med fuld tank !
Jeg kører iøvrigt fra JET ved Frederikssundsvej / Tomsgårdsvej (Kraks
137:H5) kl. 1845 præcis hvis nogen vil følges derfra.

PS: Lidt kontanter er også praktisk, hvis vi kommer forbi en iskiosk, eller
Moller har brug for et burger-stop.

VH
Flemming

Fra : Moller

Dato : 23-07-03 13:33

> [...]
> Hey
>
> Grundet det forhåbentligt gode vejr idag og den ellers tvivlsomme 5-døgns

whiiiii :) seje veje til MZ'en vel :) så skal den satme ned og lægge sig
:)

Nå, skal lige ud og fikse noget netværk for en kunde i herlev, så håber
jeg at jeg kan nå det :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-07-03 13:49

Flemming Nyboe wrote:

> Grundet det forhåbentligt gode vejr idag og den ellers tvivlsomme
> 5-døgns udsigt, kører jeg fra DTU kl. 1900.
> Hvor turen går hen kan vi jo snakke om.

Jeg vil lige se om jeg kan nå at være med i aften. Har en opgave som skal
afsluttes og afleveres i morgen, så det kommer lidt an på hvor langt jeg er
nået senere.

Ellers rigtig god tur!

--
Tony
Kilofazer

Fra : Bjørn S

Dato : 23-07-03 22:07

"Flemming Nyboe" skrev
> Hey
>
> Grundet det forhåbentligt gode vejr idag og den ellers tvivlsomme 5-døgns
> udsigt, kører jeg fra DTU kl. 1900.
> Hvor turen går hen kan vi jo snakke om.

- Og tak for tur, igen, igen, det var svært at se noget til sidst, mit visir
var atter fyldt af kamikaze-piloter
Et enkelt bevis for turen overfor kran, kæreste eller sambo findes som
sedvanligt på www.dkfritidmotorcykel.dk

--
/Bjørn