potter til dragstar
Fra : Geneser

Dato : 23-07-03 11:21

jeg overvejer at sætte andre potter på dragstar 1100, men ville gerne høre
fra andre om deres erfaringer med forskellige mærker og typer.
Larmer de bare mere eller giver de en fed lyd?
og kommer der flere HK. ud af det?

Mvh.
Michael Geneser

Fra : Hald

Dato : 23-07-03 20:11

Hej

Efter min mening er de bedste potter til Dragstar 1100 de svenske Raask.
De lydre rigtig godt - en dejlig dyb lyd - uden at de er alt for larmende og
bralrende
Men hvis man virkelig vl larme en dag, kan man pille "fløjten" ud af
Raask-potterne.
Motoren skal dyses om, men det giver også lidt flere heste. Min fik omkring
10 hk mere.

Mvh Peter Hald, Dragstar 1100

Fra : Carlsen

Dato : 24-07-03 09:48

Du kan prøve med et par RAASK drag pipes (slip on potter), de er pæne men de
fleste køre med dem og så mangler de lidt dyb lyd efter min menign.
Ellers er der hele udstødnings systemer fra MMS CYCLES, de har fed lyd og
ser rigtigt godt ud.
Du skal ikke regne med at få flere HK ud af din mc lige meget hvilke du
vælger jeg har prøvet 4 forskellige udstødnings systemer og der var ingem af
dem der gav noget af betydning i HK. Og da motoren er som den er skal du
heller ikke have den omdysset (ifølge 4 forskellige mc forhandlere), jeg fik
først min omdysset efter at have monteret et hyper charger luft filter.
Men prøv at ringe til www.mc-tech.dk på tlf 47528966 han kan hjlæpe dig.
her er et par link til forskellige hjemmesider.
http://www.mms-cycles.net/v4/index1.html
http://www.gietl-bikes.de/
http://www.thunderbike.de/
http://www.mc-tech.dk/
http://www.custombrothers.de/
http://www.hm-deluxe.de/

Håber at du finder noget som du kan bruges.

Pierre Roland