kraftigt chok.
Fra : Flemming

Dato : 22-07-03 18:44

jeg ringer til suzuki og fortæller den venlige dame som sidder i
reservedele, at jeg skal have nye stempelringe til min GS1000e 78/79,
hun svare venligt,de koster 705,- kr. skal du bruge 4 sæt?,her går det
op for mig at hvis jeg skal bruge et komplet sæt,koster dette 2820,-
kr,der stopper festen sku".
Da jeg ikke kan få disse stempelringe via MC-nøglen til min model,vil
jeg hører jer her i gruppen om i kan hjælpe mig.Da jeg ikke er stærk i
det tyske og det med at bestille reservedele fra udlandet,kan nogle af
jer måske finde disse dele for mig i tyskland evt.england.
Hvis i kan hjælpe mig,vil jeg gerne vide hvordan man betaler disse
varer,jeg er ikke ejer af kreditkort.Bruger nogle af disse forhandlere
at sende vare pr.efterkrav eller bankoverførelser (konto til
konto)?,så kunne man jo bruge sin netbank.
på forhånd tak
Flemming.

Fra : Ulf Gustavsen

Dato : 22-07-03 18:46

Hej Flemming.

"Flemming" <hader_sp_am_post@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg ringer til suzuki og fortæller den venlige dame som sidder i
> reservedele, at jeg skal have nye stempelringe til min GS1000e 78/79.

Ved ikke om det kan være til nogen hjælp men prøv denne side:

http://www.mcbutikken.dk/

Jeg fik i hvert fald en termostatføler til halv pris af hvad den koster hos
importøren.
Held og Lykke.

Venligst Ulf Gustavsen.
Intruder VS750

Fra : Flemming

Dato : 23-07-03 11:41

"Ulf Gustavsen" <mira@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:<3f1d7968$0$1674$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...
> [...]
>
> http://www.mcbutikken.dk/
>
> Jeg fik i hvert fald en termostatføler til halv pris af hvad den koster hos

tak for din insats,det er ellers nogle fine priser de har i
mcbutikken,men de kan også kun skaffe disse dele fra importøren,til
samme pris.

Fra : KubikH

Dato : 22-07-03 21:39

> [...]
> at sende vare pr.efterkrav eller bankoverførelser (konto til
> konto)?,så kunne man jo bruge sin netbank.

Hej
Prøv først at "daffe" ned til den nærmeste cylinderservice, og snak med dem
!
I Kbh kunne det f. eks være "Balke & Wedel - Jørgensen", eller "Pacht &
Tetens"
Der er det en anden pris
Mvh
niels

Fra : Flemming

Dato : 23-07-03 11:53

"KubikH" <kallehauge@FJERNemail.dk> wrote in message news:<bfk7d0$1hcv$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> !
> I Kbh kunne det f. eks være "Balke & Wedel - Jørgensen", eller "Pacht &

det lyder interessant,jeg vil prøve dette hvis der ikke er nogle fra
gruppen som kan hjælpe med det som jeg oprindeligt spurgte til
ang.tyskland/england.
tak for dit svar.

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 23-07-03 12:13

Flemming wrote:
> det lyder interessant,jeg vil prøve dette hvis der ikke er nogle fra
> gruppen som kan hjælpe med det som jeg oprindeligt spurgte til
> ang.tyskland/england.
> tak for dit svar.

Du kan forsøge dig med http://www.suzuki-spares.co.uk/
Der har jeg tidligere fået en knastaksel fra til 2000 kr inklusiv
forsendelse. Ingen problemer og levering i løbet af en uges tid. Prisen i Dk
er omkring de 3000.

Ellers er der også http://www.sparesdirect.co.uk/, men dem har jeg ingen
erfaring med.
--