Skum til saede
Fra : Soren S. Jorvang

Dato : 22-07-03 18:09

Hej.

Efter en del kilometer foeles mit saede en del bloedere, og dermed
mindre behageligt, end da jeg fik den. Jeg kunne godt taenke mig
at proeve at skifte skummet ud og eventuelt proeve med et materiale
som Temperfoam, som efter sigende skulle vaere saerdeles velegnet
til den slags.

Ved nogen hvor man kan koebe passende skum i passende stoerrelser
i Danmark?

--
Soren

Fra : Ninja Rider

Dato : 22-07-03 21:37

Hejsa

> Ved nogen hvor man kan koebe passende skum i passende stoerrelser
> i Danmark?

Prøv www.sayjes.dk

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Freddy Lang

Dato : 22-07-03 22:10

Soren S. Jorvang wrote:
> [...]
> til den slags.
>
> Ved nogen hvor man kan koebe passende skum i passende stoerrelser

Jeg vil lige, i denne forbindelse, henlede nyhedsgruppens opmærksomhed på
følgende artikel: http://www.itrocks.com/motorcycles/gel_seat.htm
Jeg synes det omtalte gel-pad projekt lyder spændende, men jeg aner ikke,
hvor (helst her i "nabolaget") man kan finde det i artiklen omtalte produkt.
Anyone?

Mvh
Freddy