Hej
Nu er jeg også kun blev klogere af af læse på internettet, men RT 125/2E er
rigtigt, men den adskiller sig ikke fra RT 125/2. Den der hedder RT 125/2H
har vist altid støddæmper ved baghjulet, hvad de første ikke har.
Hilsen
Kim Olsen
"Jorgen Gerdorf" <jorgen_gerdorf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3f1dc579$0$76115$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse
> news:3f1d5d00$0$97179$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Hej
> >
> > Så er legetøjet til de lange vinteraftener indkøbt:
> >
> > En DKW 125/2E 1953.
> >
> > Sidst synet i 1967, men kunne dog på trods af 5-6 års stilstand både
> starte
> > og køre.
> >
> > Men lidt nyt gummi, nye eger og ikke mindst maling er hårdt tiltrængt.
> >
> > Og prisen kr. 6000,-
> >
> > Hilsen
> >
> > Kim Olsen
> >
> > Geely Boss JL150T-6 - 2003
> > DKW 125/2E - 1953
> >
> Hej Kim
>
> Tillykke med din "nye" DKW
)
> Men jeg kan ikke genkende modelnummeret "125/2E" !!
> Ifølge "mine kilder" blev 125'en efter 1945 udelukkende lavet i følgende
> modeller: RT 125, RT 125 W, RT 125/2a, RT 125 H, RT 125/2 og RT 125/2 H.
> Hvis du mangler reservedele skal du (ud over MC-nyhedsgrupper og
> stumpemarkedeer) prøve "Motorrad Stemler" i Tyskland
> (
http://www.motorrad-stemler.de) og "DKW Veteranteile Geyer"
> (
http://www.dkw-geyer.com).
> Og så held og lykke med restaureringen.
>
> Med venlig hilsen
> Jørgen Gerdorf
> DKW RT 250/2 (1955)
> Honda CB500T (1976)
>
>
>
>
>
>
>