Ruteforslag til Camping Moto
Fra : Jens B. R.

Dato : 22-07-03 13:52

Hej derude i varmen

nu står min ferie for døren så småt. Kører fra DK lørdag middag ca.

Har besluttet mig for at tage til Camping Moto ved Crest, men hvad
rute plejer i forskellige at køre derned. Planen er som følger den
lige vej derned og så smutte ind forbi Andorra/Spanien på vejen derfra
og så køre hjem over Holland/Belgien og lign. i "langsomt tempo" så vi
forventes at ramme Danmark igen ca. d 7. august så vi kan køre gennem
Jylland til ThyTræf - og få pokalen for længstkørende

Men har nogen et forslag til turen derned fordi turen hjem bliver jo
nok så lidt "hey-fed-vej-der-skal-vi-hen" agtig.

Jens
Sort RF900R
Hvis vi nu ses dernede

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-07-03 15:51

Hvis det bare er hurtigt derned er det vel "bare" motorvejen gennem tyskland
til Mulhouse (stav selv) videre til Lyon og så dreje fra motorvejen ved
Crest. Den tog jeg sidst jeg var dernede, kørte det hele i et "stræk". Ca.
1600 km.

Jeg har selv lige været afsted. (Tyskland, Tjekkiet, Østrig, Italien,
Schweiz, Frankrig, Belgien, Holland og hjem igen. Belgien (Ardennerne) var
den (for mig) største skuffelse. Jeg havde forventet noget i retning af
Harzen, men kun få snoede veje og dårlig vejbelægning. Er man til byer kan
man da godt tage et kig på Bastogne og måske især La Roche. Men måske andre
har bedre forslag.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : brian jensen

Dato : 22-07-03 16:47

Sidst vi var på camping moto Crest kørte vi gennem belgien og så hele vejen
ned gennem frankrig
og motorvejene er MEGET bedre i frankrig og der kører kun halvt så mange
biler,
godtnok skal man betale lidt for at køre på dem men når engang jeg skal
afsted igen smutter jeg samme vej, de penge er godt givet ud efter min
mening

Brian