låne-leje af bolt-on kawapotte til syn
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 22-07-03 10:29

Hej DFM

Jeg har lovet at hjælpe en pige i klubben med at syne hendes nyindkøbte Kawa
ZXR 400 model H. Sælger påstod at cyklen var nysynet, men et besøg ved
motorkontoret viste at cyklen skulle synes og nummerpladen var efterlyst, da
sælger ikke havde omregistreret cyklen og kørte på tidligere ejers
vægtafgift.

Ny skal cyklen synes, men har, udover utætte gaffelben, en larmepotte den
ikke kan synes med. Er der nogen i københavnsområdet der har en original
Kawasaki potte der boltes på med tre skruer man kan låne en dag til syn?

Der vil være en PMC T-shirt, en ramme dåsesodavand eller en flok øl at vente
som tak

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Cluas Forkerttig

Dato : 22-07-03 11:11

Yep jeg har en i godt kan låne!!

Hilsen Ole

www.kantanamc.dk

Fra : Klawz Forgertig

Dato : 22-07-03 14:52

Cluas Forkerttig wrote:
> Yep jeg har en i godt kan låne!!
>
> Hilsen Elo

av av av av mine ører
evt. kan man også købe en pakke tyggegummi, hvor man så, inden man skal ind
til syn, skynder sig at gnaske godt og grundigt på alle stykkerne i pakken,
så man får en god stor klistret klump.
Så deler man klumpen i to stykker og placere dem et stratetisk godt sted,
hvor de er nemme at få fat i igen, evt. på styrenderne.
Når man så bliver kaldt ind, trækker man cyklen ind og falder i naturlig
snak med synsmanden. Når man så står rigtigt tæt på ham, fyrer man en
ordenlig skid af (her er det godt at have spist kål dagen i forvejen) og når
han så går i knæ, lister du lige så stille tyggegummi klatterne ind i hans
ører.
Hvis du ikke kan prutte, kan du jo prøve at pege op mod lamperne i loftet og
sige "SE der flyver en død måge" når så tåben kigger opad med hånden foran
panden, lyset er jo meget skarpt, kan du sagtens nå at få klatterne ind i
ørene på ham.
Derefter vil han slet ikke have nogen mistanke om, at din cykel måske er
over støjgrænsen, bare husk at tale højt og tydeligt til ham. Han vil nok
også tale med forhøjet stemme og det er ikke fordi at han er blevet sur over
at du pruttede eller at han ikke kunne se mågen, nej det er bare fordi at
han heller ikke kan høre sig selv så tydeligt mere.
Når så hele regndansen er overstået og du har fået din godkendte
synsrapport, må du ikke glemme dit tyggegummi. Det fåes nemmest igen ved
trække ham, sådan lidt mormor agtigt, i kinderne mens du siger
gutsjigutsjigut, og når du slipper kinderne kan du sagtens snuppe
tyggegummiet igen, husk derefter at tale med normal styrke igen.
Nu har du så en godkendt MC og dit tyggegummi til 7,95 kr. tilbage igen,
for der kunne jo stadig godt være lidt smag i det tilbage......... :-/

Og husk, det er ikke svært at gøre det selv, Det Leth

Hilsen Klawz Forgertig

Fra : brian jensen

Dato : 22-07-03 16:43

LOOL

Brian

Fra : Armand

Dato : 22-07-03 20:58

Jeg læser med, Bager!!!

--
Armand.
(ellers tidl. kandidat til jobbet)

Fra : vmx

Dato : 22-07-03 16:51

"Klawz Forgertig" <nej_nej_nej_nej@deterdenværsteE-mailadresseimitliv.dot>
skrev i en meddelelse news:3f1d4165$0$13218$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

ja det er f*ndme varmt at være på arbejde............

--
Robert
http://www.vmaxxers.net - Vmaxxer #977

Fra : flemsus

Dato : 22-07-03 18:26

Er der nogen der bor i Klarup som trænger til ferie? :)

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-07-03 22:13

"flemsus" <flemsusNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der bor i Klarup som trænger til ferie? :)

Du må ikke tro det er mig der skriver under det der sære navn. Jeg har
hæderlighed nok til at stå ved hvad jeg siger.
Iøvrigt er jeg fraværende herinde fra i en periode (startende nu). Men jeg
skal nok vende tilbage når jeg kan.

Rittig
(PS: Lad være med at svare, jeg er ikke i stand til at læse)

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 22-07-03 19:33

"Klawz Forgertig"
<nej_nej_nej_nej@deterdenværsteE-mailadresseimitliv.dot> wrote:

>Hvis du ikke kan prutte, kan du jo prøve at pege op mod lamperne i loftet og
>sige "SE der flyver en død måge" når så tåben kigger opad med hånden foran
>panden,
Eller "Look! A three headed monkey!" Naturligvis fra det klassiske
Monkey Island-spil

> Nu har du så en godkendt MC og dit tyggegummi til 7,95 kr. tilbage igen,
>for der kunne jo stadig godt være lidt smag i det tilbage......... :-/
Yum yum! Synes man tyggegummi er for dyrt, så kunne en smule gammelt
smørefedt vel bruges ;->

--
Kåre

Fra : Anders Christensen

Dato : 22-07-03 20:58

"Kåre Nejmann" <post@kan_sletdette.dk> wrote in message
> "Klawz Forgertig"
> <nej_nej_nej_nej@deterdenværsteE-mailadresseimitliv.dot> wrote:

<snip>

> Yum yum! Synes man tyggegummi er for dyrt, så kunne en smule gammelt
> smørefedt vel bruges ;->

- Det skal man dog ikke tygge i før eller efter!

Fra : Lars Arup

Dato : 23-07-03 00:01

Så meget besvær er ikke altid nødvendigt,læs følgende historie fra det
virkelige liv:
For ca 3 år siden var jeg til syn med en Jawa 350, da jeg bliver kaldt ind
trækker jeg den ind i hallen,sætter den på støttebenet og afventer med
spændning på hvad der skal ske.Det er hurtigt overstået,han trækker i
forbremsegrebet,trykker på fodbremsen,rokker i forgaflen og som den
afsluttende manøvre stempler og underskriver han synsattesten. Færdigt
arbejde!!
Detaljer som at tjekke om der overhovedet var lys på cyklen,eller (for at
refererer til det oprindelige indlæg) om den larmede for meget, eller om den
overhovedet kunne bremse ( og det kunne den dårligt 2 dage før fordi der var
løbet fedt fra hjullejerne i bremserne efter flere års stilstand), var det
åbentbart ikke behov for eller tid til.
Tja det var nemt og hurtigt overstået (ca 4,5 minutter)
MVH Lars Arup.

Fra : Armand

Dato : 23-07-03 17:20

Lars Arup <lars.arup@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
> underskriver han synsattesten. Færdigt arbejde!!
> Tja det var nemt og hurtigt overstået (ca 4,5 minutter)

Alle de af mine kvindelige bekendte der selv har synet deres motorcykel (her
østjylland), er blevet lempet bekvemt igennem af de imponerede(?)
bil-assistenter: larmende 4-1'ere, manglende stænklapper og nærmest
fraværende bremseeffekt er blevet ignoreret til kvindfolkenes fordel

Så prøv dog at sende kvindfolket til syn selv :-/

--
Armand.