Grand National på søndag...
Fra : Kasper

Dato : 22-07-03 07:09

Jeg påtænker at kigge forbi Finderup Øvelsesterræn på søndag for at
overvære subj.

Deltager nogle herinde fra i år - eller kommer der andre for blot at
kigge på?

Mvh,
Kasper
Honda Super Blackbird

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Lindholt

Dato : 22-07-03 12:54

Kasper wrote:
> Jeg påtænker at kigge forbi Finderup Øvelsesterræn på søndag for at
> overvære subj.
>
> Deltager nogle herinde fra i år - eller kommer der andre for blot at
> kigge på?

Jeg skal desv. til fødselsdag. Men der skulle være andre aalborg folk med...

--
Søren
motortosse.dk

Fra : Uffe Koch

Dato : 22-07-03 20:56

Kasper wrote:
> Jeg påtænker at kigge forbi Finderup Øvelsesterræn på søndag for at
> overvære subj.
Det lyder interessant, hvor præcist og hvornår?

Er der evt. en website vedr. løbet? Har Googlet ½min., men fandt ikke
lige noget.

hygge
/Uffe
Bandit 600

Fra : Carsten Jensen

Dato : 22-07-03 21:32

Ja, vi har www.fyensmotorsport.dk .

Carsten Jensen
FMS

Uffe Koch <uffe.koch@mctournord.dk> skrev i en

Fra : Jens U

Dato : 23-07-03 09:08

Carsten Jensen skrev...
> Ja, vi har www.fyensmotorsport.dk .
>
> Carsten Jensen
> FMS

Er det søndag eller lørdag starten går ?
forklaringen er lidt kryptisk for en uforstående.

/citat:
Grand National finder igen sted i Finderups militære øvelse terræn v/
Viborg .
Skilte til banen vil være opsat på hovedvejen mellem Viborg og Holstebro.
(se køreselevejledingen)
/cut
Mødetid: kl. 08:00
Tilmelding: lørdag fra kl. 08:00 - 09:00.
/cut
Instruktion: kl. 09:00.
Teknisk kontrol: stikprøvevis.
Træning: Ingen.
Start: kl. 10:00.
Heatet er på 150 min. + 1 omg.
/cut
Ingen adgang på det militære område, før d. 25-7 fra kl. 18:00. hvor der er
mulighed for campering.
Al Uvedkommende færdsel i det omliggende militære terræn er forbudt !
/citat slut:

Iflg. Niels Pein's kalender http://www.pein.dk/enduro/kal2003.htm
så er det søndag.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Jens U

Dato : 23-07-03 08:47

Kasper skrev...
> Jeg påtænker at kigge forbi Finderup Øvelsesterræn på søndag for at
> overvære subj.
>
> Deltager nogle herinde fra i år - eller kommer der andre for blot at
> kigge på?

Hvis jeg kan afsætte tid og vejr vil jeg også være at finde der,
måske ved Aormck pitten.

Fra : Kasper

Dato : 23-07-03 11:47

"Jens U" skrev d. 23-07-03 08:47 dette indlæg :
*snip*
> Hvis jeg kan afsætte tid og vejr vil jeg også være at finde der,
> måske ved Aormck pitten.

Har den speciel(le) placering/kendetegn? - sidste gang jeg var der (i
2001) missede jeg dem...

Mvh,
Kasper
Honda Super Blackbird

http://www.kandu.dk/

Fra : Soren Lindholt

Dato : 24-07-03 09:26

Kasper <Kasper.news@kandu.dk> wrote in article
<3f1e6865$0$48887$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> "Jens U" skrev d. 23-07-03 08:47 dette indlæg :
> *snip*
>
> Har den speciel(le) placering/kendetegn? - sidste gang jeg var der (i
> 2001) missede jeg dem...

Jeg ved ikke hvor mange der kommer derned fra klubben, men Ole Nielsen skal
da køre, vist på en sort Yam YZ400F. Han har altid en stor hvid
markedsparasol med, som bindes til en stålstang der bankes i jorden.
Rittig og jeg møder ikke op, optaget andre steder... og Poul P. sagde
sidste år at han aldrig vil køre det løb igen... og så er vi ved at være
ude over de licensløsende medlemmer af aormck.

--
Soren
http://motortosse.dk

Fra : J.C.Kløve

Dato : 23-07-03 11:23

I tråden: 3f1cd5a8$0$48906$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Skrev Kasper :
> [...]
> at overvære subj.
>
> Deltager nogle herinde fra i år - eller kommer der andre for blot

Jeg regner med at være med på en "kigger"

--
Dun@nt
XJ600 51J