Ang. Drosling
Fra : Cwinn

Dato : 21-07-03 11:23

Hej jeg har et spørgsmål ang. drosling. Jeg ved at man kan købe kit's til
det hvor man skal give stel nr osv. Men de koster 1500! for en latterlig
skive.. Kan en mekaniker ikke lave en drosling selv og skrive en seddel på
det som jeg kan vise til syn? Har snakket med en mekaniker, som siger at
det kan han sagents for en meget bedre pris. Men godtager
ordensmagten(synhallen,politi) det???

Mvh
Christian

Fra : Ninja Rider

Dato : 21-07-03 11:52

Hejsa

Cwinn wrote:

> [...]
> det som jeg kan vise til syn? Har snakket med en mekaniker, som siger at
> det kan han sagents for en meget bedre pris. Men godtager

Det kan han ikke selv lave, så det bliver godkendt.
Du er tvunget til at give de 1400.- for papiret og 100,- for skiverne.

Det er papiret der er det vigige del. Det er godkendt af nogle
forskellige myndigheder, og lign.

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk