Reservedele til GS500E??
Fra : TheHobbit

Dato : 21-07-03 10:32

Hvem har et link til en dk online shop der sælger reservedele til Suzuki
GS500E

Jeg har kigget på
http://www.sydfynmcservice.dk/
http://www.sayjes.dk/
http://www.mc-butikken.dk/
men jeg kan ikke finde spejlglas til en GS500E
Kigger også efter 2 stk. metal "dæksler" med Suzuki logoer til højre og
venstre side af motorblokken men jeg ved ikke helt hvad de hedder.

GS'erne har været væltet mindst 1 gang til hver side af den tidligere ejer
og jeg svor aldrig at være så klodset - men ak dumhed kostede mig glasset i
højre sidespejl og lidt (flere) skrammer på idiot-dækslet!

Også gerne info om et pris-gunstigt Suzuki værksted i Horsens-Vejle omegnen
der kunne tænkes at ligge inde med sådan et højre-glas.

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297

- We who are about to die salute you -

Fra : Hekto

Dato : 21-07-03 11:11

In article <3f1bb27f$0$48903$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
hobbit@protek.dk says...
> GS'erne har været væltet mindst 1 gang til hver side af den tidligere ejer
> og jeg svor aldrig at være så klodset - men ak dumhed kostede mig glasset i
> højre sidespejl og lidt (flere) skrammer på idiot-dækslet!

Vær dog glad for at der er et 'idiot-dæksel' og ikke bare skrevet
'Susuki' i relief, i motordækslet! ;0)
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : TheHobbit

Dato : 21-07-03 11:19

> Vær dog glad for at der er et 'idiot-dæksel' og ikke bare skrevet
> 'Susuki' i relief, i motordækslet! ;0)

Ja det ville være træls at køre rundt med en masse ridser og en stavefejl på
sin motor!! )

/Stephan

Fra : Hekto

Dato : 21-07-03 11:26

In article <3f1bbd74$0$48897$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
hobbit@protek.dk says...
> Ja det ville være træls at køre rundt med en masse ridser og en stavefejl på
> sin motor!! )

Baaaaaaahhh!

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-07-03 11:57

"TheHobbit" <hobbit@protek.dk> writes:

> Ja det ville være træls at køre rundt med en masse ridser og en stavefejl
> på sin motor!! )

Hellere det, end at køre rundt med et dæksel der står 'idiot' på.

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Fra : Hekto

Dato : 21-07-03 11:59

In article <kkdsmp0171x.fsf@rrnord.dk>, mic@rrnord.dk says...
> Hellere det, end at køre rundt med et dæksel der står 'idiot' på.

*ROFL* ... måske man skulle få lavet sådan et! Man kunne jo snurre en
rund skive ud, og ætse det i relief!?

Fra : TheHobbit

Dato : 21-07-03 13:17

Betyder al den udenomsnak at der ikke er nogen der kender et sted der sælger
reservedele til Suzuki GS500E der evt. har en online prisliste??

....eller der ved hvad det korrekte betegnelse for de dæksler er - hvis det
altså ikke er "idiot-dæksel", "klodsmajor-skive", "begynder-beskytter" eller
andet ?

/Stephan

Fra : Hekto

Dato : 21-07-03 14:09

In article <3f1bd91b$0$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
hobbit@protek.dk says...
> Betyder al den udenomsnak at der ikke er nogen der kender et sted der sælger
> reservedele til Suzuki GS500E der evt. har en online prisliste??

*LOL* - det har du sikkert ret i.
Jeg tror ikke du kan købe den online; men du kan få lov at vente på at
Enghave gider at distribuere netop DIN Suzuki-reservedel derhen, hvor
du har bestilt den!
Det har da ikke hjulpet meget på deres 'service' at Reinhard har
overtaget den! Jeg ventede i over een måned på en gasrulle ... til en
GS450/500E!!!
Nu handler jeg ikke hos Enghave, så derfor vedblev jeg stædigt at
vente på den dukkede op dér hvor jeg havde bestilt den, istedet for
bare at bøvle in til KBH., der jo aller helst vil være en bilfri by,
og hente det direkte eller måske som sædvanligt få at vide at de ikke
havde tid!? .