Sving kursus?
Fra : Benz...

Dato : 21-07-03 09:18

Jeg står lige og overvejer at tage på sving kursus. for at få slidt mine
knee sliders ;)
Er der nogen fra gruppen som skal på sing kursus her inden for den næste
måned´s tid?

--
mvh Benz... R6 millennium
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : MKS - 74

Dato : 21-07-03 09:25

On Mon, 21 Jul 2003 08:17:48 GMT, "Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote:

>Jeg står lige og overvejer at tage på sving kursus. for at få slidt mine
>knee sliders ;)

Hvis du giver mig et par nye kan du få et par slidte af mig

>Er der nogen fra gruppen som skal på sing kursus her inden for den næste
>måned´s tid?

Næh - jeg har lært at leve med at jeg synger forfærdeligt...

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Benz...

Dato : 21-07-03 09:34

MKS - 74 wrote:

> Hvis du giver mig et par nye kan du få et par slidte af mig

> Næh - jeg har lært at leve med at jeg synger forfærdeligt...

Laban!
;)

Fra : MKS - 74

Dato : 21-07-03 09:40

On Mon, 21 Jul 2003 08:33:53 GMT, "Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote:

>Laban!
>;)

Tak - nå men altså,det er da en glimragende ide,du der har fået - Lidt
synd IMO at ha' en R6 og så ikke at kunne trykke den af på en banedag
af og til.Nu skriver du i første omgang sving_kursus_,de er ikke altid
lige nemme at finde (bliver tit hurtigt overtegnede),og en alm. TD kan
derfor være et alternativ,selvom man oftest ikke skal forvente den
helt store instruktion vil der dog tit være masterkørere der kan give
lidt input og vise lidt linier rundt...Er det noget du så bliver bidt
af er det en overvejelse værd at finde et billigt bodykit (skrammet)
og nogle framesliders.

Fra : SLP/JM

Dato : 21-07-03 09:49

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> skrev Nu skriver du i første omgang
> [...]
> derfor være et alternativ,selvom man oftest ikke skal forvente den
> helt store instruktion vil der dog tit være masterkørere der kan give

Kører man på Racing4Fun's grønne hold, bliver man inddelt i 3 grupper med
hver sin masterkører, som man kører sammen med hele dagen.

--
Susanne

Fra : Benz...

Dato : 21-07-03 10:10

MKS - 74 wrote:

> Tak - nå men altså,det er da en glimragende ide,du der har fået - Lidt
> synd IMO at ha' en R6 og så ikke at kunne trykke den af på en banedag
> af og til.

Ja. Den får til hverdag heller ikke lov til så meget andet end at køre
vordingborg - kbh. :(
mere end 110kmt. Så dækkene er "ved" at slidt op på den kedelige måde. :(

> [...]
> derfor være et alternativ,selvom man oftest ikke skal forvente den
> helt store instruktion vil der dog tit være masterkørere der kan give

TD??

>Er det noget du så bliver bidt
> af er det en overvejelse værd at finde et billigt bodykit (skrammet)
> og nogle framesliders.

Er jeg overbevist om at det vil være. :)

og med bodykit mener du?
kåbe?

Fra : MKS - 74

Dato : 21-07-03 10:10

On Mon, 21 Jul 2003 09:09:58 GMT, "Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote:

>TD??

TD = Trackday = banedag hvor man generelt set bare bliver sluppet løs
uden den store undervisning i teorien bag,men hvor specielt de mere
uerfarne tit kan trække på en masterkører der dels kan vise linier
rundt,men også evt. ligge bagved og rette de væste unoder...

>og med bodykit mener du?
>kåbe?

Bodykit = kåbe+tank - skrammede dele kan ofte fås for et yderst
beskedent beløb og til bane er det hamrende ligegyldigt hvordan det
ser ud...

Fra : Benz...

Dato : 21-07-03 10:25

MKS - 74 wrote:

> [...]
> uerfarne tit kan trække på en masterkører der dels kan vise linier
> rundt,men også evt. ligge bagved og rette de væste unoder...

ok.

> Bodykit = kåbe+tank - skrammede dele kan ofte fås for et yderst
> beskedent beløb og til bane er det hamrende ligegyldigt hvordan det
> ser ud...

Ja det kan du ha ret i.

Så må jeg jo lige se om det er noget, inden jeg går helt amok i spender
helvede. ;)

Fra : Morten Lange

Dato : 21-07-03 11:27

> Jeg står lige og overvejer at tage på sving kursus. for at få slidt mine
> knee sliders ;)
> Er der nogen fra gruppen som skal på sing kursus her inden for den næste
> måned´s tid?

Vi er nogle stykker der skal på r4f 11/8.

Lange

Fra : Benz...

Dato : 21-07-03 12:22

Morten Lange wrote:

> Vi er nogle stykker der skal på r4f 11/8.
>
> Lange

Racing 4 fun var, DK eller Sverige?

Har du evt hjemmesiden så jeg kan kigge lidt på den?

Fra : SLP/JM

Dato : 21-07-03 12:33

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> skrev
> Racing 4 fun var, DK eller Sverige?

De har kun arrangeret banedage på Knutstorp, Sverige

www.racing4fun.dk

--
Mvh Susanne

Fra : Benz...

Dato : 21-07-03 15:14

Morten Lange wrote:

> Vi er nogle stykker der skal på r4f 11/8.
>
> Lange

Kun den 11/8?
Hvad tid køre i fra dk.
Og kunne det tænkes at i ville ha en på slæb?

Gider nemlig ikke køre der op selv.

(hvis altsår der er ledige pladser)

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 22-07-03 08:03

Morten Lange wrote:
> Vi er nogle stykker der skal på r4f 11/8.

Har i lyst/plads til at følges med en Thundercat ?

Vi kunne jo lave en DFM gruppe og køre sammen ?

Jeg ville enormt gerne afsted - men har endnu ikke fundet nogen at følges
med - og at køre til Knutstorp og retur alene er jo en smule kedeligt.

--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74