Monosvinger til CBR 900-96?
Fra : Martin Jensen

Dato : 21-07-03 08:07

Hej

Jeg så en CBR 900 Fireblade 96 til skagen træffet med monosvinger, er der
nogen der ved hvor man køber sådan et dyr?

Mvh
Martin

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-07-03 08:15

> Jeg så en CBR 900 Fireblade 96 til skagen træffet med monosvinger, er
> der nogen der ved hvor man køber sådan et dyr?

Hej Martin

De fleste sætter en bagsvinger og fælg på fra en VFR 750 fra 94 -97 eller
VFR 800

De kan købes ved en ophugger. De er dyre, og der skal nok også købes kæde,
kædehjul, bremseslanger

De kører forresten kun med 5" fælge, så vi snakker 170/60 dæk. Om du kan
beholde din originale bagdæmper, eller linket skal til en smed ved jeg ikke.
Spørg i uk.rec.motorcycles eller sådan noget. Der ved de mere.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Steffler

Dato : 21-07-03 08:27

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> [...]
> kan beholde din originale bagdæmper, eller linket skal til en smed
> ved jeg ikke. Spørg i uk.rec.motorcycles eller sådan noget. Der ved

98 og op kører med 5.5" fælg, så man kan smide 190 måtte man
ha' den slags lyster

/S

Fra : Steffler

Dato : 21-07-03 08:19

Martin Jensen wrote:
> Hej
>
> Jeg så en CBR 900 Fireblade 96 til skagen træffet med monosvinger, er
> der nogen der ved hvor man køber sådan et dyr?

Det tror jeg ikke bare man "gør"... "Man" monterer sandsynligvis en fra
en Viffer istedet Kender en der har smidt en VFR arm på en en ZXR
Det ser nu meget blæret ud

Men Ebay, igen igen, må nok være det bedste sted at lede tror jeg.. De er
også
på den tyske en gang imellem...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=35583&item=2424074737
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=10066&item=2423751633

/S

Fra : Steffler

Dato : 22-07-03 12:25

Martin Jensen wrote:
> Hej
>
> Jeg så en CBR 900 Fireblade 96 til skagen træffet med monosvinger, er
> der nogen der ved hvor man køber sådan et dyr?

Kig evt. på tråden "Mere af det selvlysende Fejeblad" i dk.binaer.motor

/S