DFM hygge/træf weekend på Mc Touring Campe~
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-07-03 22:28

Hej NG.

Så er det bestemt at den sidste weekend i August er, DFM hygge/træf
weekend på Mc Touring Campen.

Mc Touring Club, har den regel at man skal være medlem, for at kunne
overnatte der :-/ , men hvert medlem må gerne have en gæst med, så
problemet bliver måske ikke så stort

"Citat fra MC Touring Camp's hjemmeside:
MC Touring Camp er en campingplads kun for motorcyklister.
Den ejes og drives af MC Touring Club, som er Danmarks største
forening for motorcyklister.
Medlemmer af MC Touring Club Danmark har adgang til campen.
Adgang til pladsen har alle MCTC medlemmer med partner og børn.
Hvert medlem kan desuden medbringe én gæst, som ikke er medlem af
klubben.
"citat slut:

Så hvis man har lyst til at mødes, var det måske en ide at give et
lille pip her, og om man er medlem, eller kommer som gæst,
hovedparten af os ankommer vel om Fredagen ?

Jeg er medlem af MCTC, og kan have en gæst med

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Esben Bøll

Dato : 20-07-03 23:40

Klart jeg skal nok dukke op med damen bagpå hvis hun da ikke har fået købt
sig noget i mellem tiden.
Det kribler hvist godt i fingere efter hånden

MVH Esben Bøll

Fra : J.C.Kløve

Dato : 21-07-03 00:12

I tråden: bff5ot$2kkb$1@news.cybercity.dk,
Skrev Esben Bøll :
> [...]
> fået købt sig noget i mellem tiden.
> Det kribler hvist godt i fingere efter hånden

Skal lige tjekke ordentligt med kalenderen (starter på arbejde efter
ferie Man.), men er der ledigt kommer jeg, jeg er medlem, og kan have
een med ind

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Lars Hansen

Dato : 21-07-03 00:11

> Så er det bestemt at den sidste weekend i August er, DFM hygge/træf
> weekend på Mc Touring Campen.

Hej NG

Vist det er weekend 29.-31. August så er det Suzuki Classic weekend, men
måske er der plas til os.
Jeg er med på den.
Jeg er medlem af MCTC, og jeg kan også have en gæst med

Hilsen
Lars Hansen
ER5

Fra : Jens U

Dato : 21-07-03 00:19

Dennis Hellan Pedersen skrev...

> [...]
> hovedparten af os ankommer vel om Fredagen ?
>
> Jeg er medlem af MCTC, og kan have en gæst med

Har hermed noteret i min kalender DFM træf på Campen d.29-31/8

Også medlem af MCTC, så jeg må også have en gæst med.
Min ankomsttid fredag til campen kan aftales med gæsten.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-07-03 01:01

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Så er det bestemt at den sidste weekend i August er, DFM hygge/træf
> weekend på Mc Touring Campen.

Sådan! Jeg regner helt sikkert med at komme, og da jeg ikke er MCTC medlem
så håber jeg på at komme med "på slæb"

Så må jeg se om kosten er til at overtale denne gang. Hvem ved - måske min
kære hr. fader vil køre med. Til den tid skulle kortet gerne være i hus!

--
Tony
FZS1000

Fra : wheeler

Dato : 21-07-03 16:45

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev

> Sådan! Jeg regner helt sikkert med at komme, og da jeg ikke er MCTC medlem
> så håber jeg på at komme med "på slæb"

[KLIP]
Hvis det er mig muligt vil jeg gerne med, men ultimo august er umiddelbar
lidt dum for mig, ellers kan jeg ikke se noget praktisk problem i at du
eller andre "låner" mit "medlemskort -> medlemsnummer"
--
Wheeler
Fjern "[remove this]" i mailadresse ved direkte svar

Fra : Steen Gruby

Dato : 21-07-03 19:27

On Mon, 21 Jul 2003 02:00:30 +0200, "Tony Lorentzen"
<spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

Hej Tony

>Sådan! Jeg regner helt sikkert med at komme, og da jeg ikke er MCTC medlem
>så håber jeg på at komme med "på slæb"

Du kan "låne" mit MCTC medlemsskab for den week-end.
Da der er Tønder festival i samme week-end skal jeg alligevel ikke
bruge det
Det ku' ell's ha' våt hygg'li.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-07-03 11:41

Når nu ikke alle er medlem af MCTC. Ville det så være en idé hvis vi
(Raptor) lagde græsplæne, klubhus, bad og toiletter til dette arangement ?

Så kan alle komme og man spare at betale for overnatning. Det er lige vest
for Århus og der er masse af mulighed for en god køretur omkring
himmelbjerget og Silkeborgsøerne.

Hvis dette kunne være en idé vil jeg lige foreligge det for resten af
klubben, mener ikke vi har noget i kalenderen den weekend.

--
Mvh.
Henrik (som lige er hjemvendt fra ferie)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Charlotte Petersson

Dato : 21-07-03 19:15

Det lyder fint, jeg prøver at komme med, er medlem, ellers lyder henriks
tilbud godt.
(Henrik: Jeg fandt dig ikke på Skagen, så måske kan du få den øl jeg skylder
fra sidste år.)

--
Charlotte Petersson
Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-07-03 19:36

Hej Charlotte

Nej, jeg kom ikke til Skagen, jeg "kom til" at svinge syd på i stedet, og er
først lige kommet hjem igår. Hvis ikke "mødet" bliver hos os, vil jeg da nok
dukke op på touringcampen, så der ses vi

--
Mvh.
Henrik

Fra : Brian W.

Dato : 24-07-03 20:32

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> [...]
>
> Hvis dette kunne være en idé vil jeg lige foreligge det for resten af
> klubben, mener ikke vi har noget i kalenderen den weekend.

Lyder helt kanon... Jeg kan komme begge steder. Desværre skal jeg dog
arbejde på Sams den weekend. Men om dagen er der ingen probs...!
Er medlem og kommer. Kan have en med.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 25-07-03 11:58

Det kan være du skal have mig med. Mit laderelæ er stået af endnu engang
Eller også må jeg låne kærestens ZX'er.

Men der har jo ikke været noget respons på mit forslag, så det bliver vel
touringcamp.

--
Mvh.
Henrik (som nu vil købe et ordentlig laderelæ, de gratis Honda relæ'er duer

Fra : Jens U

Dato : 25-07-03 20:19

Henrik Nielsen skrev...
> [...]
>
> Hvis dette kunne være en idé vil jeg lige foreligge det for resten af
> klubben, mener ikke vi har noget i kalenderen den weekend.

Hej Henrik

Efter lidt gennemtænkning
så er det måske ikke en helt så tosset ide.

Vi er vel enig om hvornår det skal være og muligheden for at det næste år
måske kunne placeres et andet sted i Danmark, så vi også fik muligheden for
ser andre lokaliteter, hvis der så et år ikke er muligt at finde en lige så
gæstfri klub som jeres kunne den placeres på MC Touring Camp.

Der findes jo nogle som lider af bælteskræk og jeg har intet imod
at næste år at tage en eventur til en af øerne.

Så slipper vi også for medlemskontrol, selv om jeg ikke tro
det bliver noget problem.

Hvad siger i andre ?
ind til videre er vi over ti.

Postet i forkert i tråden, men i bær vel over med mig.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-07-03 22:34

Jens U wrote:

> Hvad siger i andre ?

Ja vi kunne sagtens finde et sted på sydfyn næste år. Der er dejligt nede -
og det ligger jo ret centralt placeret i landet (med mindre man kommer fra
frederikshavn eller det meget nordlige jylland).

Men den snak kan vi tage om et års tid.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 25-07-03 22:39

Jens U wrote:
> Efter lidt gennemtænkning
> så er det måske ikke en helt så tosset ide.
<SNIP>
> Hvad siger i andre ?
> ind til videre er vi over ti.

Jeg synes det kunne være hyggeligt, hvis i kom ud til os. Vi har efter
hånden ret gode faciliteter at stille til rådighed.
Og det er klart gratis

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-07-03 11:04

"Vi er vel enig om hvornår det skal være og muligheden for at det næste år
måske kunne placeres et andet sted i Danmark"

Ja.

Man kunne jo mødes rundt om i landet hos forskellige klubber, denne ene
(eller flere.. ) gang om året. Og som du siger, hvis det en enkelt gang
ikke kan lykkedes, så kan vi bruge Campen.

Men hvis man hellere vil mødes på Campen, er det også helt ok. Men som du jo
så også skriver, bliver det jo samme sted hvert år.

Hvis vi nu får startet en god tradition her, så kunne man jo også lære
hinanden lidt bedre at kende, på hver side af bæltet. Og hvis man kan
overnatte gratis hos klubber, så spare man jo lidt penge, som jo kan være et
tilskud til bropengene, så måske det kunne trække et par stykker mere over
Store Bælt. Det gælder jo også for os andre, når det måske engang skal
holdes på Sjælland.

Men jeg ved ikke hvad der er aftalt. Jeg kom først fra ferie i søndags og
har ikke fået læst alle tråde. Så det var ikke for at komme på tværs, det
var blot et tilbud. Men sådan tror jeg nu også det er opfattet.

Fra : GRISEN

Dato : 21-07-03 18:11

On Sun, 20 Jul 2003 23:27:30 +0200, "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote:

>Så er det bestemt at den sidste weekend i August er, DFM hygge/træf weekend på Mc Touring Campen.

Jeg er med og kan have en gæst med - hvis DMI lover godt vejr.

*
Jan

Fra : Hans Erik Elley - mc~

Dato : 21-07-03 21:14