Hvordan
Fra : Hans Georg Arndt

Dato : 20-07-03 22:03

Hej Per
Hvordan gik det i Hirtshals ???

--
Hilsen

Hans Georg

hg-arndt@optometrist.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 20-07-03 22:43

"Hans Georg Arndt" <nytsyn@optometrist.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Per
> Hvordan gik det i Hirtshals ???

Jeg hedder godt nok ikke Per, men det gik vist fint.

PS. En V-Rod kører altså rimeligt

--
Brian Sørup
::::::::::::::::::::::::::::

Fra : Per Emborg

Dato : 20-07-03 23:22

--

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Hans Georg Arndt" <nytsyn@optometrist.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg hedder godt nok ikke Per, men det gik vist fint.

> [...]
Mon ikke det var meningen at den mail skulle have været sendt privat HG :))

Men ok Det gik nogenlunde lå mellem nr 6 og 10 hele tiden under træningen
Jeg lavede en fejlstart dvs. Juletræet lavede en fejl og så var det YT :( og
først for sent fik jeg at vide at jeg kunne have lavet en protest da
modstanderen også så det 0,44 i rek tid så er festen slut selv om jeg kørte
løbet en del hurtiger end modstanderen så ud med 0,12 sek i forskel

Per Emborg der er lidt trææææææææææææt og som ikke lugter ret godt lige nu
efter 10 timer og 30g i læder
X-Eleven