Haps Gewesen..
Fra : eli

Dato : 20-07-03 20:04

Hæh, en glad ejer af en ny Honda cb500..fik kortet for 2 mnd. siden.
Havde aldrig troet jeg skulle have kort til mc, og slet ikke købe en
splinter ragende:))). Det var en drøm..med vægt på VAR...Takker for gode
råd..

--
M.v.h
Dan

Fra : Armand

Dato : 20-07-03 22:08

eli <eli@popme.dk> skrev i en
> [...]
> Havde aldrig troet jeg skulle have kort til mc, og slet ikke købe en
> splinter ragende:))). Det var en drøm..med vægt på VAR...Takker for gode

Tillykke med tiltlen: motorcykel-ejer!

Bare nu ikke at vejret slår om så du kommer til se tilbage på en
kanon-sommer uden mc

--
Armand.

Fra : eli

Dato : 22-07-03 00:00

> Tillykke med tiltlen: motorcykel-ejer!
>
> Bare nu ikke at vejret slår om så du kommer til se tilbage på en
> kanon-sommer uden mc
>
> --
> Armand.

Takker.. Håber da også vejret holder..især når man har en hel uges ferie..
Jeg skal også lige vænne mig til tanken om ,at eje sit eget køretøj..Altså
friheden til at køre hvorhen man har lyst..Jeg starter ikke med at køre fra
Roskilde til Skagen..Der mangler jeg lidt eventyrlyst.. Men stille og roligt
bliver turene længere.. Og så længe man nyder turen er det alfa omega..Jeg
er glad for jeg fravalgte at købe bil dengang jeg fik kort til en sådan..Det
her er sjovere..Bare noget skidt, man bliver nødt at køre med visiret
lukket, pga insekter..

--
M.v.h
Dan