Honda-pigen - En rigtig herlig oplevelse.!~
Fra : Brian

Dato : 20-07-03 16:42

Det er søndag, det er MØG varmt, jeg bander lidt over at min Bremse vist
ikke er i orden, og at den kaster benzin + trænger til at få skiftet et par
ventil-vippearme.
Konen og jeg sidder lige på den steghede terresse og snakker om løst og
fast.. sønnen vil ikke rigtigt sove i den ulidelige varme... alt i alt en
meget varm og rar dag i det sydfynske...
Pludselig triller der to BMW'ere ind af den grusede indkørsel. Vi når lige
at snakke om at det må være nogen der er kørt forkert, indtil den ene åbner
sin hjelm og spørg:
"Er det her Honda-Pigen bor?"
Øhh.. ja... svarer jeg lidt forvirret. Og guderne vide om ikke det viser sig
at være et par herlige gutter fra det Nordsjællandske, der lige skulle ud og
køre en tur, og som var blevet lidt nysgerrige efter at se min egen lille
Honda-pige. Ydermere havde den ene lige en Knast og et Olie-køle anlæg med
til mig. Hvis jeg da kunne bruge det :)
Det tror jeg nok jeg kan... Ihvertfald knasten skal monteres inden for den
næste uge, hvor jeg også skal have skiftet de der vippe arme.
Bremse blev lige tjekket, og ser åbenbart fin ud.
Så vi satte os og fik et par glas saftevand og et kop kaffe. (Og en del
smøger).

DAMN. Det er en af de ting der gør at jeg er TOSSET med at have MC!!!
Tusinde tak for et MEGET hyggeligt besøg. Håber i kom godt hjem, og at i fik
set Egeskov!

Mange hilsner.
Brian og Honda-Pigen.
(Som var glad for komplimenten om at hun er velholdt)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 20-07-03 17:06

<SNIP>>
DAMN. Det er en af de ting der gør at jeg er TOSSET med at have MC!!!
> Tusinde tak for et MEGET hyggeligt besøg. Håber i kom godt hjem, og at i
fik
> set Egeskov!

Kanon oplevelse! så var det jo en dejlig dag

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Armand

Dato : 20-07-03 20:04

Brian <Brian@haarh.net> skrev i en
> [...]
> DAMN. Det er en af de ting der gør at jeg er TOSSET med at have MC!!!
> Tusinde tak for et MEGET hyggeligt besøg. Håber i kom godt hjem, og at i

D.F.M. strikes again!!

--
Armand.

Fra : p.jarnbak

Dato : 20-07-03 15:06

> [...]
>
> Mange hilsner.
> Brian og Honda-Pigen.
> (Som var glad for komplimenten om at hun er velholdt)

Vi fik set Egeskov og fik også lige en pizza på din lokale.Sådan en lille
tur på 419 km i solskin er
ikke så dårligt.Jeg glæder mig til at høre hvordan den kommer til at gå med
ny knast og vippearme
(hondapigen) og så vil jeg sige tak for saft og kaffe og så ellers sidde at
tænke på den smukke tur
fra Nyborg til (næsten)Faaborg.Nu vil jeg i seng og sove så jeg kan være
klar til en ny hård feriedag.
Hej Palle.