Insane MC video
Fra : Brian Kjær

Dato : 19-07-03 23:45

check dk.binaer.motor

Videoklip ca 3 mb

/Brian

Fra : Nicki Lolk

Dato : 20-07-03 07:03

> check dk.binaer.motor
>
> Videoklip ca 3 mb

Det er måske lidt OT, men kan nogen forklare hvorfor jeg kun får en masse
underlige tegn i stedet for videoklip i dk.binaer.motor?

Nicki

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-07-03 07:22

"Nicki Lolk" <nickilolk@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Det er måske lidt OT, men kan nogen forklare hvorfor jeg kun får en masse
> underlige tegn i stedet for videoklip i dk.binaer.motor?
>

> Nicki

Hej Nicki.

Lad mig gætte: Du bruger Outlook Express til at læse i newsgrupper med,
ligesom mig?

Du markerer de relevante filer og højreklikker på dem, vælger 'Combine and
decode' / 'Kombinér og afkod', derpå dukker der en lille boks op; sig ja til
at afkode filerne i nummerorden, så skulle det gå af sig selv.
Så henter programmet filerne og kombinerer og - jaeh, afkoder dem.
Derpå burde filen være lige til at gemme på ens pc.

Venlig hilsen

Aragorn_DK
www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Nicki Lolk

Dato : 20-07-03 22:40

> [...]
> Så henter programmet filerne og kombinerer og - jaeh, afkoder dem.
> Derpå burde filen være lige til at gemme på ens pc.

Hey, tak for hjælpen.

Mvh. Nicki
....der forhåbentlig
kører Triumph TT600
i løbet af næste år

Fra : Megas

Dato : 20-07-03 11:33

Brian Kjær wrote:
> check dk.binaer.motor
>
> Videoklip ca 3 mb
>
> /Brian

Tjah, bil-tricket er i det mindste nyt Hvorfor skal der altid
indspilles etellerandet lort henover lyden af motorcyklerne i den her slags
videoer.?? Halvdelen af fornøjelsen er sguda at høre maskinerne, eller hvad
syns I ?

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : MKS - 74

Dato : 20-07-03 11:46

On Sun, 20 Jul 2003 12:33:29 +0200, "Megas" <Megas*NOSPAM*@email.dk>
wrote:

> Halvdelen af fornøjelsen er sguda at høre maskinerne, eller hvad
>syns I ?

At ½-delen af nul stadig er nul ....

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Megas

Dato : 20-07-03 12:00

MKS - 74 wrote:

> At ½-delen af nul stadig er nul ....

Kald mig bare en frelst aprilia-hader *GGG* Men en 1000r4 der bli´r fyret af
med hjulspind & hele svineriet ER sgu sød musik i mine ører

Fra : MKS - 74

Dato : 20-07-03 12:07

On Sun, 20 Jul 2003 12:59:45 +0200, "Megas" <Megas*NOSPAM*@email.dk>
wrote:

>Kald mig bare en frelst aprilia-hader *GGG*

Næh - du er snarere dømt til helvede så

> Men en 1000r4 der bli´r fyret af
>med hjulspind & hele svineriet ER sgu sød musik i mine ører

Køb CD'en og nogle høretelefoner .

Fra : Brian Lænø

Dato : 20-07-03 12:38

"Megas" skrev

> [...]
slags
> videoer.?? Halvdelen af fornøjelsen er sguda at høre maskinerne, eller

Det kan da godt blive kedeligt i længden.
Tag bare ghostrider, der bliver det da træls at høre på.

--
Brian
Cagiva Elefant 750